Valt goed mee na morgen.
Ziet er lekker uit ja. Daarna wordt het volgens de pluim wat minder, maar dat is natuurlijk nog niet zeker en ver weg
Jammer van die koude nachten, dat wordt misschien nog autoruiten krabben
er wordt niet bijgezegd welk gebied, dus of het in de benelux is, ik twijffel, maar zou het wel weer eens lekker vinden hoor 20 graden, en dan de dag lekker afblussen met een mooi onweertje als het maar niet zo heftig gaat als laatste zomer, ik woon maar 500 meter van de omgewaaide hoogspanning af en heb de wolkenmuur van het drukverschil langs zien komen, iets te heftig voor nl.
Denk wel in de Benelux! Kijk maar bij deze plaatjes:
http://forum.onweer-online.nl/index.php?s=...st&p=235394
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
bedoel ik ook haha,
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
geloof je het zelf?
weather without storms is no weather at all.
en dan 3 dagen later 20 graden en mss onweer
Heel groot temperatuursverschil. Laat maar komen zeggen we dan
Maar ja . Dat is wat te positiefs bekeken zeker?
Nou ja: hier in ieder geval een redelijke scheut hemelwater morgen volgens één toch
Kijk, dat is nog eens een flink portie dagelijkse gang (erg frisse nachten). Lekker hoor, weer een paar mooie dagen in het verschiet. Temps hadden iets omhoog gemogen, maar hé, als de zon schijnt maakt dat een hoop goed.
En zoals het er naar uitziet komt er ook nog weinig wind te staan, dus dat maakt het helemaal goed ook al valt de temp nog enigzins tegen!!!
zeg, vertel jij eens even waarom dit niet zou kunnen??
natuurlijk hoop ik dat het rap echt lente wordt, maar ik me wel eens laten vertellen dat er weleens begin mei in NL een laagje van 2 cm lag
Mijn moeder verteld nog wel eens over witte pasendagen in het verre verleden En zoals een oud spreekwoordelijk gezegde is: tot 15 mei kan het vriezen, dan zijn de ijsheiligen.
De pluim toont enigszins overeenkomsten met de winterpluimen. Ook na pakweg 5 dagen beginnen de pluimen gigantisch uiteen te lopen.
De pluim toont enigszins overeenkomsten met de winterpluimen. Ook na pakweg 5 dagen beginnen de pluimen gigantisch uiteen te lopen.
welke pluim?
weather without storms is no weather at all.