Gisteren zag ik een vrouwtjes eend, achterna gezeten door 2 mannetjes. Ik had al medelijden met dat eendje.
En de treurwilg begint ook al bladjes te maken. Heerlijk toch?
van harte gefeli! De zon zou een mooi kado zijn, maar wel delen he! Trouwens zo zonder die zon is het al lekker buiten! Ik ga lekker met zonder jas naar buiten!
Dankje! Haha, ik wil de zon best delen hoor, maar die heeft zich hier nu ook verstopt
Zonder zon is het inderdaad ook al lekker. Met zon vind ik het gewoon al best warm!
hopelijk komt die 20 graden snel met een lekker zonnetje
hoho onthoud dat de lente PAS ECHT de 21ste maart begint he tien graden overdag is prima te doen met het zonneke
weather without storms is no weather at all.
Had je nou de jas mee of niet?? Maar net als gister weer een lekker weertje. Morgen wordt het gelukkig nog beter. Misschien maar es ff lekker op pad gaan in Drentsche Aa gebied, plaatjes schieten en genieten van het weer.
Lol, dat was nou juist de 'grap'! Zeiden we vroeger altijd tegen mams als het dit soort weer was: "Mam mogen we met zonder jas naar buiten?!" Ach ja, je had er bij moeten zijn.
Dat plan had ik voor morgen ook, in de middag wat tijd hopelijk en dan even met de fiets en camera er op uit!
| Gewijzigd: 15 maart 2011, 00:33 uur, door Tyshane
Ik was er dan op een andere manier bij, ik zei precies hetzelfde als kleine jongen .
Maar de opklaringen mogen wel even flink doorzetten, hier nog steeds egaal grijs door de stratus.