Zelfde stad, zelfde mening
Ziet er wel leuk uit, hopen dat de kaarten zo warm blijven..
En nu niet beginnen te zuchten/sikkeneuren als je de "bijjna 20 graden" niet haalt
Maar wat een heerlijke verwachting (tot nu toe). Laat maar komen, ben wel in voor voor die temps. | Gewijzigd: 10 maart 2011, 16:43 uur, door arjanbruggink
Ja alleen bij particulieren in een stadstuintje. Maar dat is natuurlijk lang niet zo mooi als een productiebos omzagen
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Ziet er wel leuk uit, hopen dat de kaarten zo warm blijven..
18 graden is ook goed
En als ze dan nog geen ijs en milkshakes hebben, ga ik naar een hele goede concurrent in Elst (Gld.).
Doe ik toch wel, want daar is het ijs veel lekkerder
En ik heb nu al medelijden met jan. Het zinnetje "kansje op onweer voor het ZW" en de eerste regel "jan, krijg ik onweer" voorstel is al om onze oren gevlogen.
Misschien maar niet te hard van stapel lopen? | Gewijzigd: 10 maart 2011, 19:29 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
al zal het hier nog niet zo zacht zijn met die koude zee
ja , en in de winter is het warme zee
Alles ziet er goed uit . Laat maar komen
Jaaaaah heerlijk weertje om 6 m3 zand weg te graven en lekker te klussen aan mijn nieuwe vijver. Mochten er nog vrijwilligers zijn die willen bikkelen morgen? haha
Kan ik net niet zeg! Maar inderdaad het perfecte weertje om buiten te gaan klussen. Zullen heel wat mensen in hun tuin aan de gang gaan denk ik en er zullen heel wat auto's worden gewassen!