De trend naar wat warmer weer zit er al langer in, ook EC kwam er vanmorgen mee. Ik pak de kaarten van Weerdirect, die doen niet raar op het forum hier
hopen dat deze buien dit jaar ontstaan en dan ook het liefst midden in de nacht.
hopen dat deze buien dit jaar ontstaan en dan ook het liefst midden in de nacht.
Ja dat word weer leuk
Had nog zo graag nog wat sneeuw gezien, maar helaas pindakaas
De lente is saai, maarja we moeten er toch door heen.
maar met die temps tegen de 20 graden word het toch even weer genieten van de zon(als ie er is tenminste) | Gewijzigd: 10 maart 2011, 13:07 uur, door Musselkanaalder
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Helemaal (bijna helemaal) mee eens, heerlijk jaargetijde, vooral vanwege het in bloei gaan van de natuur en die eerste wat warmere dagen. Maar liever niet het hele jaar, dan verliest het zijn waarde. Juist de 4 seizoenen vind ik mooi, van alles wat! | Gewijzigd: 10 maart 2011, 14:06 uur, door Tyshane
Goed voor de bollen hier... Keukenhof zal ook wel over week of 2 ofzo open gaan. Dus wil dat ergens op lijken kunnen we nog wel wat warme dagen met veel zon gebruiken.
Hier (lisse) op dit moment vrij zonnig weer. Waait wel stevig, maar van achter het bureautje lijkt het alleraardigst.
lente is mooi als het zonnetje schijnt en alles weer tot leven komt
maar nu met dat grijze weer & de bomen nog zonder bladeren... vind ik niet zo aantrekkelijk!
geef mij maar dat zonnige weer van enkele dagen terug; wordt je gelijk vrolijk van
Hier nog onder de 10 C en zeer sterke wind. En in het weekend is de plaatselijke voorspelling dat we met pijn en moeite de 11 C kunnen halen.
Volgende week waarschijnlijk toch overdag weer onder de 10 C.
Ik laat mij verrassen maar vaak is maart nog vrij fris hier in het noorden.
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
is er niks anders om te zagen dan?,...hehe