Dat heb je weer mooi verwoord Tyshane! Je haalt me de woorden uit de mond !
Kan niet wachtennn op de lekkere temperatuurtjes! En mn jas lekker thuis kan laten hangen!
Wat een lekker zonnetje momenteel! Was trouwens ook een hele mooie zonsopkomst vandaag!!
(De zon leek hier echt mega-groot)!
(Helaas geen foto's van ) | Gewijzigd: 4 maart 2011, 09:38 uur, door AddictedStar
Dank je! Hier geen zon helaas, bewolkt en nevelig-achtig. Beetje jammer. Maar verschillende weersverwachtingen geven toch een behoorlijke zonnige dag voor vandaag, dus ben hoopvol voor die oranje bol!
Jammer dat je geen foto's van de zonsopgang hebt...
Lekker zonnetje en de jas kon zelfs uit. Daarna op de fiets weer 15 km terug en werd het weer behoorlijk koud.
Nou laat het maar een paar dagen sneeuwen vanaf donderdag om de winter af te sluiten en daarna rap omhoog met die temperatuur, zodat we 18 maart 1990, met 21.4 graden in De Bilt, weer eens tenminste evenaren.
Lekker zonnetje en de jas kon zelfs uit. Daarna op de fiets weer 15 km terug en werd het weer behoorlijk koud.
Nou laat het maar een paar dagen sneeuwen vanaf donderdag om de winter af te sluiten en daarna rap omhoog met die temperatuur, zodat we 18 maart 1990, met 21.4 graden in De Bilt, weer eens tenminste evenaren.
ik kon gister in men hemd gewoon carnaval vieren buiten in de zon! was egt suuper nu ben ik ook aant vieren aleen nu hb ik me jas aan xd
Kan niet wachten om weer naar het strand te gaan!
wat dacht je van de rokjes en onweer?
weather without storms is no weather at all.
En nu weer terug in de run van 18u, op en af gaan we | Gewijzigd: 7 maart 2011, 23:34 uur, door WimBaens
Oeps sorry nog 7 weken!! was al iets te snel!! dus nog een klein anderhalf maandje!! | Gewijzigd: 8 maart 2011, 00:41 uur, door Martin1976
Oeps sorry nog 7 weken!! was al iets te snel!! dus nog een klein anderhalf maandje!!
Ik ken toch jaren dat er voor Koninginnedag al te maken hebben gehad met zomerse temperaturen