Over 7 dagen begint de lente, dan wordt er in dit topic gepraat of er kouder of warmer weer komt.
Heel optimistisch gezien wel ja... Hoe zien de drukverdelingen eruit voor komende week? Wellicht dat dit meer zegt over de kans van slagen van deze verwachting
Als er één pluim is die na vier dagen altijd spaghetti laat zien, is het de luchtdrukpluim het wel. 11e en 12e variërend van 996 tot 1039 hPa.
Ik ga voor een hoge luchtdruk boven Italië en een laag boven Ierland. Met zuidelijke winden loopt de temperatuur eerst op tot hoge waarden. De warmte wordt echter verdreven met een front uit het ZW met vochtige lucht en hevig onweer.
| Gewijzigd: 2 maart 2011, 16:40 uur, door Ben47
Ben je nou serieus of ben je de smiley vergeten??? Lijkt mij namelijk zeer onwaarschijnlijk wat je hier schrijft
Ik serieus, voor het weer over 10 dagen? Wat denk je. Ik zal alsnog een smiley plaatsen, hoewel, het is weer hè .....alles is mogelijk. Stel je voor dat het uitkomt...
dat heb je nou eenmaal..
Ben wel benieuwd wat jij dan hierboven een onzinnige of zeurende post vind? Vind het zelf geen vervelend topic nog en zie ook weinig negatieve bijdragen hoor. Ja die van Jan is niet zo gezellig, maar verder weinig aan de hand toch?
En qua hoog niveau, we hebben hier toch geen minimum vereisten qua niveau level? Zou wel jammer zijn... Maar goed, ik hoop dat een ieder in dit topic, leek, amateur of prof, zonnige, constructieve en / of topic-passende bijdragen levert en dat het een leuk topic wordt de komende 3 maanden! Geniet van de lente, yihaa!
En qua hoog niveau, we hebben hier toch geen minimum vereisten qua niveau level? Zou wel jammer zijn... Maar goed, ik hoop dat een ieder in dit topic, leek, amateur of prof, zonnige, constructieve en / of topic-passende bijdragen levert en dat het een leuk topic wordt de komende 3 maanden! Geniet van de lente, yihaa!
.............en dan langzaam naar het plaatje van je avatar