en ja volgens mij hebben een aantal mensen met stemmen 2 hartjes gedaan ofzo. Vandaar dat we nog 2e liggen denk ik
Goed van je dat je niet vals wil spelen! Maar er staat zelf op die site dat je elke dag terug mag komen om te stemmen, anyway, hopen dat jullie alsnog winnen, we zien het wel!
haha jaa dat is waar. Nou dan ga ik voortaan elke dag 1 stem uitbrengen. Maar die kerel die eerste staat die weet het ook volgens mij, want laatst stond ik 30 punten boven hem, en 5 minuten later stond hij weer bovenaan... Terwijl ik de hele dag over dat aantal stemmen deed.. En dat is nu al 3 keer gebeurd
Maar anders probeer je het via hyves nog een keer om in bepaalde groepen een krabbel te plaatsen ..dat zie je wel vaker dat mensen vragen om een stem..
thnx, heb dat ook ff gedaan alleen het is nu helemaal onbegonnen werk, blijkbaar iemand gister ook achtergekomen... Die is met 500 stemmen omhoog gegaan in een uur tijd
Ok, zou mooi zijn als jullie in ieder geval iets hebben gewonnen, is de actie hier niet voor niets geweest! laat het hier nog even weten als het definitief is... Maar uh... indoor skydiven? Is dat net zo'n grap als 'een overdekt vliegveld'?