Ehmm...Sorry hoor, dat is het Noorderlicht wat je daar ziet
Alle foto's op dezelfde plek, 3x inslag op dezelfde plek?
Omgeving is niet verlicht door bliksem..
Het pad van de bliksem is heel anders dan "normaal", de bochten zijn veel te rond
Op 1 van de foto's is er een stukje naar links een "uitsteeksel" dat naar boven gaat maar ineens ophoud in het niets... ?
Mijn conclusie is heel makkelijk | Gewijzigd: 7 maart 2011, 00:15 uur, door vossejongk
Alle foto's op dezelfde plek, 3x inslag op dezelfde plek?
Omgeving is niet verlicht door bliksem..
Het pad van de bliksem is heel anders dan "normaal", de bochten zijn veel te rond
Op 1 van de foto's is er een stukje naar links een "uitsteeksel" dat naar boven gaat maar ineens ophoud in het niets... ?
Mijn conclusie is heel makkelijk
... en dan nog even toevoegen: het is een knipperend ledje geweest. gezien de stippellijn.
Doordat hij een lange sluitertijd heeft gebruikt, en dan met de camera heen en weer beweegt (van onder naar boven en andersom), krijgt hij dit effect.
Je ziet de beweging ook erg goed aan de gebouwen.
Lekker lame als je op deze manier indruk wil maken. hahaha
gr. jan
Een straatlamp onder lange belichting geeft dezelfde straal, maar dan moet je redelijk lang belichten om er iets zoals onderstaand erop te krijgen. 15 seconden zijn zowieso te kort. Dan moet de bron wel heel erg fel zijn. Een led lampje zou eventueel wel kunnen. Bliksem zou ook kunnen, en op puur geluk het erop gekregen.
Heb nog wel een soortgelijk plaat, toen een kind van mijn kameraad met mijn camera zat te spelen en een halogeen lamp in beeld had. Zal even zoeken.
Sluitertijd: 15 seconden. | Gewijzigd: 25 juni 2011, 19:08 uur, door Oxize