Gewoon met een sluitertijd van 20 seconden en een led lampje o.i.d.
zal je zeggen dat ik ook zo mijn twijfels had....
maar de maker van deze foto, zie ik niet meer spelen met un led lampje ( hij is in de 70)
maar meer reactie's zijn welkom.
gr. jan
maar de maker van deze foto, zie ik niet meer spelen met un led lampje ( hij is in de 70)
maar meer reactie's zijn welkom.
gr. jan
Misschien een benidorm bastard?
Links op die eerste foto zie je ook nog een spoortje. Ik weet het niet.
kijk naar ut verschil! :')
*denk zelf aan een scooter oid, die daar stond, en omdat de camera bewogen is krijg je dat beeld. | Gewijzigd: 27 januari 2011, 17:22 uur, door garnage-patrick
Grtz. Steven
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
ja lijkt erop...maar dit is wat diegene me vertelde....kan niet geloven als dit fake is....dat de opname....goed in de wei aan de overkant v.d weg is (ben van de situatie ter plekke bekend).
Dan de gloed die v.d (bliksem) afkomt kun je die ook photo shoppen???
gr. Jan
Het knippert op een redelijk hoge frequentie vandaar dat tijdens het bewegen er zo'n herkenbaar stippeltjespatroon ontstaat.
Het knipperen wordt veroorzaakt door de regelschakeling die de gemiddelde stroom door de led beperkt door bij hogere batterijspanning de Duty cycle te verlagen.
Technisch verhaal maar leds werken efficiënter als die heel snel binair geschakeld worden omdat het voorschakel apparaat dan minder energieverlies geeft en bovenal goedkoop en robuust is.
stap 1 : stel je sluitertijd hoog in op de straat:
Stap 2 : Klick op de knop richt hem op een lantarenpaal en beweeg de camera en beetje !
Stap 3 : hier heb je een fake bliksem ....
Grtz Steven
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel