Amersfoort, 26 jan. 2011 Het begon als een gewone woensdag, zoals de meeste woensdagen gehaktdagen zijn en zoals de maadag
vaak blauw is. Gewoon een normale lekkere zonnige dag.
Marga en Marjoo hadden afgesproken om samen te gaan wandelen in het bos bij Imrich, de camera ging toch maar
mee, want de gedachte van elke weerfanaat is, weet je nooit of het weer zal omslaan en oh oh oh als je
je camera dan niet bij je heb, dan kun je jezelf wel voor je kop slaan.
Afijn al huppelend gingen zij op weg.
Na een uurtje wandelen kwamen zij Gekke Leo tegen. Wat doe jij hier zo alleen in dit bos vroegen de dames.
"Ik als weerfreakje ben met mijn Wiggelrode opzoek naar die Supercell, die volgens die Weatherman
knakker van onweer-online zich hier ergens in het bos moet bevinden, maar volgens mij snapt hij er zelf geen Ruk van".
"Ik ben hier nu al zeker 4seizoenetjes aan het zoeken, maar heb tot op heden nog niets gevonden.
Oke zeiden de dames (elkaar aanstarend en elkaars gedachten lezend,..-- die gozer is echt de weg kwijt ---),
dan zullen we je niet verder ophouden, en gaan we verder op onze reis.
PLOTSELING kwam er tussen de bosjes vandaan een grote Buffel op hen afgestormt. IK BEN Erik(V) The Walker ik hou van kleurtjes
en voor jullie dames dans ik graag de zorba.
Marjoo bedenkt zich geen moment en roept Smoke Soldier op met haar walky-talky86 en binnen een tel ........
is deze gekke griek verzonden naar de eeuwige jachtvelden....
Moe en ontzet keren de dames terug naar huis. In alle verwarring helemaal vergeten om wat foto's te maken voor het forum van onweer-online.
Dit geloven ze nooit zeggen ze tegen elkaar. Dit extreme verhaal zal Jan van Ooijen zeker niet plaatsen in zijn nieuwsberichten.
Dus bellen ze Chiel van de radio. Misschien dat hij wat voor hen kan betekenen. Naar een poosje in de wacht te hebben gestaan met
een wachtmuziekje van "shame shame shame, Tyshane on you lal lalala" krijgen ze PP aan de lijn.....
en PP plaatst alles lol
edit:
danker danke freuliche Freunden,
mit zo'n positieve replys kann ich nicht anders dan ein 2de episode schrijven. En met 4000+ leden opf onweer-online must das nicht ein probleem zijn....
Dus Episode twei zal niet langf op sich lassen wachten.. Waarschijnlich zalth dass hessen
Het Grote Weerverhaal Episode 2
" Herr Johann und das blije Jodelhuntje"
wordt vervolgd,.... | Gewijzigd: 26 januari 2011, 20:29 uur, door Serge
mit zo'n positieve replys kann ich nicht anders dan ein 2de episode schrijven. En met 4000+ leden opf onweer-online must das nicht ein probleem zijn....
Dus Episode twei zal niet langf op sich lassen wachten.. Waarschijnlich zalth dass hessen
Het Grote Weerverhaal Episode 2
" Herr Johann und das blije Jodelhuntje"
wordt vervolgt,....
groetjes marieke
op weer gebied gebeurd er nu vrij weinig dus ik denk dat ik maar weer een verhaaltje ga schrijven... Heb deze week weer een hoop leuke "namen" voorbij zien komen....
ben heel nieuwsgierig naar je vervolg.................