afgelopen weekend was SAAAAIIII
ik wil STORMMMMMMMMMM!!!
Jan! blazen!
Dan heb je pech GELUKKIG!!!! De wind gaat afnemen vanavond!! Joepie!!!
Je wordt toch stapel gek van continue die wind
wat een onrustige herrie
snap werkelijk niet dat mensen hier op kicken
Helemaal mee eens!!!!!!!
we blijven stug doorduimen voor de rest van februari
Of, na, voor de rest van 2011
laat maar komen, het gevaarlijke weer. Hoe harder en gevaarlijker hoe beter!
BOEM, KNAL, WOEIiii
wat een onrustige herrie
Dat is waar deze website op draait, op mensen met een passie voor severe weather
21:48 Robin_YH BRUSSEL - Momenteel koerst een orkaan (een storm met windkracht 12) richting Belgi�. Er zijn al grootschalige evacuaties in kustplaatsen als Oostende. Men verwacht dat de zware storm woensdag aan land zal komen. De autoriteiten adviseren de burgers om op woensdag niet naar buiten te gaan
Wat doe je Al zou zoiets wel mooi zijn als dat echt zou gebeuren
wat een onrustige herrie
Nou snap jij sowieso weinig van mensen op dit forum, in het wintertopic heb je alleen maar commentaar, hier heb je alleen maar commentaar.... Je zou je nick moeten veranderen in ZEIKERD. En voor die andere die storm maar niks vind, wat doe je in godsnaam op een forum voor mensen die van weer-extremen houden? Dat gepiep en geklaag over een beetje wind......
ik heb ook een schijt hekel aan die wind... je hoeft toch niet van alle extreme weertypes te houden?..
Geef mij maar 1 meter sneeuw. Ik denk dat niet iedereen daar van houd hier op het forum
Volgens mij is dit een forum voor iedereen die iets met het weer heeft...Leuk of niet leuk maar iedereen is welkom toch!!
Is alleen maar leuk om over het weer te kletsen.
Ieder mens is verschillend hoor dus maak je niet zo druk!!!