Een koude uitgediepte front gaat van west naar Oost activerend naar oosten trekken en sleept windstoten van 105 km per uur met zich mee en veel regen achter de front kan de wind flink tijdelijk toenemen tot een storm.
Hier zie je het
Gelukkig maar want als het zo erg wordt als sommigen hier zeggen dan is de schade niet te overzien en daar zit niemand op te wachten toch????
Als er daadwerkelijk wat aan de hand is dan schrijft, Johann (winter), Piet Berger, Knightdoppler (onweer) of ik (van alles en nog wat) wel een update
Even een vraag over komend weekend, van vrijdag tot maandag ben ik in Zeeland, dicht bij de zee.
Wordt er dan nog wat verwacht of valt het wel mee?
Hoop dat er dan een lekker stormpje komt, zal wel leuk zijn bij de zee
Ja ja dat kennen we, slaap zacht, oogjes toe.. en vervolgens breekt een dijk door.
1953
Vertrouw nooit alleen op anderen. In 1953 wilden mensen andere mensen waarschuwen maar werden daarvan weerhouden.
Ik neem het zekere voor het onzekere. Ik woon tenslotte ook in één van die noordelijke provincies.. (waar de wind wél flink zal aantrekken) | Gewijzigd: 7 februari 2011, 01:51 uur, door Ne0
Man man man, jij moet bij de Telegraaf gaan werken!
Vooralsnog waait het hier niet hard en geen schade. Indien dat wel ontstaat houd ik je op de hoogte. We zijn hier nu zandzakken aan het vullen en planken voor de ramen aan het timmeren. Over en uit. Breaky breaky...
| Gewijzigd: 7 februari 2011, 11:40 uur, door Tyshane
Heb je een schuilkelder? Nee grapje. Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was, maar een rondje langs verschillende topics en of andere sites kunnen geen kwaad voor je denk ik. Probeer zelf een beetje de verschillende verwachtingen te interpreteren zodat je jezelf kan geruststellen of voorzorgsmaatregelen kan nemen waar nodig.
Ik denk het niet. KNMI waarschuwt wel voor windstoten tot 80 km/h. Afgelopen dagen waren die tot 90 km/h.
Als er echt wat aan de hand was dan had je dat nu wel geweten hoor.
Valt allemaal wel mee, 30 knopen in het binnenland als ik het goed zie. Ongeveer windkracht 7. Lekker windje om even uit te waaien!
Goede tip hierboven jaquelina. En Calliep doet ook updates by the way...
| Gewijzigd: 7 februari 2011, 11:53 uur, door Tyshane