Ben benieuwd. Kan wel eens een hobbelig ritje worden.
Je hoeft gelukkig niet door het "gat", daar schommelt ie ook altijd lekker...
Gisteren heb ik lekker in de storm gewerkt.Er stond een aardig briesje aan zee.Schepen die moeilijk de haven in kwamen en losgebroken schepen.Het was aardig aanpoten om die weer vast te krijgen.
Schepen konden alleen nog maar beloodst worden per helicopter omdat de zeegang te groot was voor de loodsboot en kleinere schepen worden naar binnen geloodst door een LOA(loods op afstand) om dan binnen de pieren alsnog beloodst te worden.
Was wel een lekker dagje.Aardige 'zoute snor'gehad zeg maar haha
Dat is inderdaad een fikse stormdepressie, als dat uitkomt kan je helemaal gaan lachen... Maar zoals gewoonlijk zal het flink af gaan zwakken eer dat het bij ons is. Hieronder de windstoten die erbij horen en de wind
Aalscholvers misschien, dat ziet er zo uit.
Ik dacht gister hetzelfde toen ik over de A7 ging. Zag er zo grappig uit, toen ik dichterbij kwam bleek het inderdaad niet om ganzen te gaan maar een andere witte vogel. Wat ik dacht dat de kop was bleken de poten te zijn. Volgens mij geen aalscholvers, die zijn toch zwart?
Als ikzelf 't zou mogen kiezen, dan het liefst nu 30 graden met een supercell boven m'n hoofd....
Idd geef mij maar de zomer!!
Is er ook iemand hier die weet wanneer de wind afneemt????
Hoe kan dat ??
Is ook niet gezakt voor de storm.
Ganzen die achterstevoren vliegen ?
Aalscholvers misschien, dat ziet er zo uit.
Afgelopen 48 uur is de luchtdruk in Eindhoven van 1025,9hPa naar 1017,7hPa gedaald en inmiddels weer gestegen. Het is geen grote dip geweest! Dus dat klopt.
Zie hier de laatste uren.
http://www.buienradar.nl/weergrafiek.aspx?...mp;extensie=hpa