Ja precies, heerlijk joh! Gaat lekker tekeer buiten en dat geeft weer even een lekker gevoel van "er gebeurt weer wat". Mis dan wel de onweer en bliksem, maar het dynamische van het geheel staat me wel aan en heb ik echt gemist!
Lol! Eigenlijk zijn er maar 3 'windkrachten'; 0, 6 en 12. Geen wind, het waait, en storm.
Alles kraakt in huis. Geweldig weer maar een tikkeltje onrustig.
Kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die dit allemaal wat 'minder prettig' vinden.
En op schade of ongelukken zit natuurlijk niemand te wachten.
Onweer...? zucht....Wat is dat ook alweer...? Da's pas lang geleden, een goeie onweersbui!
LOL...Mijn collega heeft een heul klein autootje, en moest ook die kant op...Was het geen grijs fiatje Cinquecento
Ja inderdaad lang geleden, daarom is dit wel even prettig, het geeft weer wat energie en spanning! Sneeuw vind ik prachtig, maar het ligt daar maar te liggen, zo sereen & rustig, zo chill en vredig. Doe dan maar even een stormpje tussendoor!
batterijen opladen voor morgenochtend
Denk het niet..Het zwabbert momenteel wat over het kaartje als je de laatste uren terugkijkt.
Soort van het zet niet verder door.
Als ikzelf 't zou mogen kiezen, dan het liefst nu 30 graden met een supercell boven m'n hoofd....
Ben benieuwd. Kan wel eens een hobbelig ritje worden.
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
de golfjes is de achtersloot zijn behoorlijk aanwezig, en de takken op de weg ook. groene bakken rijden door de straat zonder begeleider.
maar serieus nu, het regent takken bij ons op de dorpsstraat, best een gevaarlijke situatie. vooral met de wind stoten.
maar heb het gevoel dat het nu stil aan minder aan het worden is.
groeten marieke
Als ikzelf 't zou mogen kiezen, dan het liefst nu 30 graden met een supercell boven m'n hoofd....
Helemaal mee eens.
Even wat gegevens van meetstation Ell:
Rond 23.00 vrijdagavond topsnelheid van een windstoot van 66 km/u gemeten.
Rond 6.00 vanmorgen was dat 64 km/u.
De windstoten in november 2010 bereikten een top van omsteeks de 70 km/u. Vrijwel vergelijkbaar dus. | Gewijzigd: 5 februari 2011, 11:03 uur, door SniperEye
Sinds gisteravond half 5, oke middag, komen de meldingen ook als gekken binnen, maar weinig in Gouda though. (1 woonboot heeft wel al dreigen te zinken. Dus dat zegt al wat)
Ik ben net wakker en zie nog geen schade vanuit me kamer, dus ben benieuwd als ik verder ga kijken.
Dus die gast heeft gelijk gehad dat t onstuimig werd, maar daar blijft t ook bij.