veel tijd aan kwijt?
Zoniet, elke dag een nieuwe maken met nieuwe beelden en onder dezelfde naam op youtube gooien.
Superstorm Europe February 2011 on the GFS-system part 1, part 2, part 3 etc.
Zekers dat je hits krijg, ook als er geen storm komt. I can smell those youtube hits!..
keej back to topic.
Dankjewel , zal het proberen !!!
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Die waren er al achter http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/...ruaristorm.html
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Meestal ziet die vent het ook wel aardig correct...ben ook zijn naam kwijt... ahhh (Joe Bastardi)
Jullie weten wel wie ik bedoel.... die grappenmaker...
Nope, geen video's of blog updates op dit onderwerp in ieder geval. Maar hij vind het een interessante voorspelling en houdt em in de gaten.
Net als de meeste mensen hier zal hij er denk ik voorlopig een flinke zak strooizout bij scheppen...
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Oh gemist :')
Het wordt pas interessant bij een gemiddelde van 10 - 11 Bft.
Dit is voor mietjes...
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Dan kan ze landen voor de deur
Dus ondanks ik ook van heftig weer hou.. Hoop ik wel dat het niet al te Heftig word en mn mams veilig terug kan konen. Dan mag het wel gaan spoken... Tjah moeders kindje
Ik hou het hier in de gaten
Kan je het voetgangerstunneltje bij Heenvliet weer onder water zien stromen.
Ligging depressie en bijbehorend windveld:
Pas bij roze kleurtjes begint het interessant te worden...
Ligging depressie en bijbehorend windveld:
zit er verschil tussen deze kaarten en die van meteociel? die gaven kaarten met een nog lagere kerndruk aan, (of waren dit oudere kaarten?)
http://www.eenheden-omrekenen.info/Kilomet...n+omrekenen.php
Als het kreng zich ook maar iets zuidelijker beweegt moet je eens zien hoe snel dat roze gebied dichterbij komt, het is nog steeds lange termijn he...
Ik kijk eigenlijk nooit naar meteociel. Pak altijd kaartjes via wetterzentrale.
Ik heb de 18u run van de GFS kaartjes eruit gepikt van 252u vooruit. Dat kaartje berekende op dat moment het windveld het dichtste bij. Tevens heb ik daar dan bijbehorend druk kaartje bijgezet, dus ook van 252u vooruit. Het zijn de meest actuele op dit moment. | Gewijzigd: 28 januari 2011, 00:36 uur, door Rutte31
Euh... Bandit ofzo?
Helemaal waar! Het kan trouwens ook beide kanten op. Voor hetzelfde geld zitten we met een cocktail onder de zachtjes wuivende palmbomen hier op 't eiland.
Ah juist, de zwarte vlek des doods.... of zoiets