Straks breekt er weer een dijk door en zijn alle rapen weer gaar.
jep, je hebt helemaal gelijk!
maarja, ik kan het niet stoppen Als man van 32 wordt ik direct weer kind van 8 en heb ik geen zicht meer op gevaren en/of leed er om heen. Das hetzelfde als ik vuur zie, dan wil ik alleen maar dat het groter/heftiger wordt.
Vandaar dat ik op jonge leeftijd al de naam pyro meekreeg
maarja, ik kan het niet stoppen Als man van 32 wordt ik direct weer kind van 8 en heb ik geen zicht meer op gevaren en/of leed er om heen. Das hetzelfde als ik vuur zie, dan wil ik alleen maar dat het groter/heftiger wordt.
Vandaar dat ik op jonge leeftijd al de naam pyro meekreeg
jij heb dan ook een vuurpot in de tuin he?, en al is het klo*** weer, dat ding moet en zal op zaterdagavond gewoon branden!!!.. ik gooi er dan vaak van die uitgebrande waxinelichies in,..dat geeft zo'n leuk frietpan effect,....
ooooh ik raas door,.
uhum even weer ontopic.. heb een windje gelate
ooooh ik raas door,.
uhum even weer ontopic.. heb een windje gelate
neej niet meer, werd te link. Ik hou het avontuur met mijn vuurpot liever in de doofpot....
en jep, waxinelichtjes rules! niet uitgebrande doen, gewoon volle. En dan gelijk een zak vol en als het dan eenmaal knettert er met een stevige schoen keihard tegen aan trappen, zodat je van die vette zoefgeluidjes hoor als er brandend spul door de lucht vliegt en dan.... oehhhhh lekker!, maar goed, back to topic
Nee, de bijbehorende temperaturen liggen volgens deze run zo rond de 7 graden boven nul.
Hagel, wind of donderbui
Overhemd of wintertrui
Ja hoor!
Op zijn hoogst 1% kans. 5% als ik het echt rooskleurig/zwartkijkerig wil inschatten...
Daarom is het ook zo interessant! Iemand die iets bizars voorspelt wat vrijwel geen kans heeft om uit te komen. Met weerkaarten en al! Humor!
Overigens blijft het zo dat als je zijn kaarten een stukje draait de uitkomst veel beter is... Vandaar ook recht westenwind ipv noordwestenwind.
Maar wie weet, misschien draait het allemaal zijn kant nog op...
Pyro: dat wordt dan de eerst 3D dijkdoorbraak zeker?
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Het klinkt zo onrespectvol he!, als ik zeg: ik hoop het.
Maar Fuck, ja ik hoop het echt man!, hehe.
Alles wat ik door mijn camerlens zie blokt alle ethiek en emotie om mij heen geheel af.
hmmmmmm lekker, die brekende dijk en dat kolkende water dat op mij afkomt. Moewhaaaaa.
i'm a rabbit in a storms headlight.
Lekker belangrijk,natuurgeweld is gewoon tof of je het nou leuk vindt of niet.
Ennuh de stormvloedkering heeft niet voor niets die naam,met zo'n test als er nu in de potentie zit is de NV.NL alleen maar gebaat.
Mits alles dan ook echt werkt en onze badkuip straks niet vol staat is het de ultieme marketingmanager nattedroom.
aan het eind van de 1e week van februari iff i'm right
Gelukkig hebben we pompen genoeg in ons land,eventuele problemen zitten meer in logistieke hoek.
Ter vergelijking,een moderne zeecontainer formaat pomp stampt een poldertje als de Haarlemmermeer leeg in de helft van de tijd die het de drie originele gemalen heeft gekost.
Daarbij wordt wel een paar kuub diesel per uur verstookt maar das de kosten niet probleem is meer of de mensen van Rijkswaterstaat nog wel onweer-online of andere relatief betrouwbare weersinformatie lezen.
Als ik jou avatar zo zie dan zal je bij die storm vast niet omkomen door verdrinking.
Een darm explosie als een knappende ballon door opbouwend bonenschetengas waardoor je ontploft... en daarna pas ontploft heel je huis omdat die darmgassen ontbranden bij het bereiken van je gasstel waar de chili/ander bonenprutje nog op een laag pitje staat.