Is dat alles, Ik woon in Nieuwerkerk aan den ijssel. Hou mijn berichten dus maar in de gaten
Deze stelde vast dat dit punt zich bevindt nabij de eendenkooi in de Zuidplaspolder bij de Derde Tochtweg in de toenmalige gemeente Nieuwerkerk aan den IJssel (nu onderdeel van de gemeente Zuidplas). Een meting op 29 juni 1995 door deze Dienst leverde de aanvankelijke vaststelling van 6,74 meter onder Normaal Amsterdams Peil (NAP). Door middel van een officiële publicatie werd per 1 januari 2005 een correctie bekendgemaakt en is het laagste punt circa 2 cm lager komen te liggen. De nieuwe hoogte van het laagste punt in Nederland is dus -6,76 m NAP.[1]
Kortom; zandzakken, survival-kit, kaarsen, touwen, roeiboot. En toch ook maar een zak zout...
Alsof een storm in de zomer niet mogelijk is. Juist na 30 graden!!
Anderen verzuimen vaak het woord storm in de mond te nemen terwijl we hier in Friesland dan wel storm hebben.
En dat gebeurd zooooo vaak
Niet dat ik Piet een veer in de kont wil steken, maar wat storm betreft is het hier heel vaak raak in Fryslan en dan hoor je er amper tot niks over bij de overige weermannen/vrouwen.
Als het windkracht 9 is in Limburg is het 's avonds gelijk in het journaal voor ons is dat hier heel normaal...
kom maar op met die storm, vloedgolven en natuurgeweld,..heerlijk
kom maar op met die storm, vloedgolven en natuurgeweld,..heerlijk
kdenk dat amersfoort net zo goed onder water komt te staan dan... dus zal je huis aardig in prijs dalen.. en in het water natuurlijk
Heb wel iets gevonden waarin hij kritisch terug blikt op zijn voorspelling van 12 november 2010 voor de kerst 2010. Daarin laat hij ook GFS-kaarten zien vanaf 10 dec met de vooruitzichten op de 25 dec. Wat zaten die officiële kaarten er verschrikkelijk naast zeg! Kijk en oordeel zelf maar!
http://www.youtube.com/user/NAPCycles#p/a/u/1/FRuEvtnfq9I
En dat gebeurd zooooo vaak
Niet dat ik Piet een veer in de kont wil steken, maar wat storm betreft is het hier heel vaak raak in Fryslan en dan hoor je er amper tot niks over bij de overige weermannen/vrouwen.
Als het windkracht 9 is in Limburg is het 's avonds gelijk in het journaal voor ons is dat hier heel normaal...
Ja dat is wel logisch lijkt me. Als hier windkracht 9 staat hebben jullie 10 of 11 .
Hagel, wind of donderbui
Overhemd of wintertrui
http://www.youtube.com/user/NAPCycles#p/a/u/1/FRuEvtnfq9I
Interessant, en inderdaad wat zat GFS er naast haha, dat bied ons nu wel lekker wat kansen, het hogedrukgebied dus niet verder dan 2dagen vooruit kijken
Nu staat ook op de pluimen dat het rond 8feb hard kan gaan waaien, wie weet heeft hij het wel bijna bij het rechte eind