En de nieuwe voor Woensdag
Hijs een tikkeltje kouder. Elke dag een tkkeltje erbij en we gaan weer richting vorstig weer
strooiwagens rijden hier ook heen en weer ik ben nog niet buitengweest
vanavond maar als het hier gaat vriezen kan het ook verradelijk glad worden
KIJK UIT ALS U NOG DE WEG OP MOET
Misschien haalt Maastricht de eerste ijsdag van februari
Op naar een lekkere storm zullen we maar zeggen
Vrijdag en zaterdag gaat het nog steeds heerlijk hard waaien... | Gewijzigd: 1 februari 2011, 22:40 uur, door Callie-P
kijk hier maar eens
http://www.weather.gov/
Vrijdag en zaterdag gaat het nog steeds heerlijk hard waaien...
Ik hou eigenlijk totaal niet van wind. Dan waait telkens mijn haar in mijn ogen en mond, waaraan mijn kauwgum dan weer aanvast blijft plakken en dat soort ellende. Nee, ik ben niet zo'n grage windhapper.
Lijkt dat kaarten toch wel een winters beeld weer gaan geven na 10 febr....
eeeh kweet niet naar welke kaarten jij kijkt... maar GFS gaat zeker niet voor een winter rond die tijd...
Integendeel... hoog met de kern boven ergens bij italie brengt warme lucht onze kant op...
En de ECMWF run is beter maar daar zie je dat de lagedrukgebieden die boven Duitsland hangen roet in het eten gooien..
Dus ik weet niet waar jij die winter ziet...leg uit leg uit.. maar ik mis hem... | Gewijzigd: 1 februari 2011, 23:08 uur, door Callie-P
kreeg net zelfde bericht van vriend van me die naar kerkrade reed vanuit heerlen.
ketting botsing met 5 a 6 auto,s op autosnelweg langs roda stadion, ga toch maar eens een wandeling maken .