Het is hartstikke lekker weer. Dit keer kun je weer op het ijs staan, al is het nu op de straat Mits je in Capelle bent zoals in je profiel staat. Anders moet je maar gauw richting de Smilde komen
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
+ 4
weather without storms is no weather at all.
Ten oosten van Grunn. wel.
10km verder is het +01
2meter temp
Hmm, ik denk wel logisch. Hij heeft de hele pallet natuurlijk al opgezopen in de wc-periode
Verder, de regen komt er zo aan hier, nog steeds onder nul. Is er al iemand die gladdigheid kan melden?
Klopt, ik kan niet anders zeggen dat je goed hebt opgelet de laatste weken. Complimenten. maar inderdaad, niks zo veranderlijk als het wintergevoel bij mij. Ik hou wel van heerlijke vrieskou met een zonnetje, maar niet van die waterkou zoals vandaag. Mag toch... of moet je steeds dezelfde mening hebben ? De eerste sneeuwval van de winter is ook leuker dan de zoveelste sneeuwval na bv twee maanden.
Ben blij dat ik meerdere reacties oproep, anders wordt het ook zo serieus hier op dit forum. Het is maar het weer, lekker belangrijk.
Ben blij dat ik meerdere reacties oproep, anders wordt het ook zo serieus hier op dit forum. Het is maar het weer, lekker belangrijk.
Als je nog een pallet mummel wilt doneren?