Ik geloof nog wel in het verhaal van een korte west circulatie en het Ierse hogedrukgebied samen gaat werken met de Russische beer...
Gaat dat ook gebeuren Jan, of is het alleen maar de wens van de gedachte?
Denk meer de wens van de gedachte, voorlopig (en dan voorlopig met vet gedrukte letters) zie ik het somber in
Hier in Sluis nu bewolkt met af en toe nog een streep zon, temperatuur ligt nog onder nul, zo een anderhalve graad. Het zal erom spannen of we hier een ijsdag gaan boeken, maar ik denk net niet...
Dan eerder bij jou dan hier, temperatuur in 2u tijd van -5°C naar -0.5°C gestegen. | Gewijzigd: 30 januari 2011, 13:18 uur, door WimBaens
Vanaf disndag/woensdag gaan we weer WC in Jammer want dit weer mag nog wel een maand aanhouden kan er nog eens een elfstedentocht ofzo gehouden worden
Nou ja hopen op terugkeer van de winter rond 10Feb :s
Van uitstel komt afstel, dus ja ik reken er niet echt meer op.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
ik verwacht voor februari:
- eerste dagen nog fris met nachtvorst
- al snel flinke verzachting met lente-achtige temperaturen en wat regen
- later (2e of 3e week) een weekje koude met sneeuw en/of ijzel
- naar het einde opnieuw zachter
over het geheel:
- temperatuur (net) boven normaal
- neerslag onder normaal | Gewijzigd: 30 januari 2011, 14:43 uur, door jones
Af en toe wat zon werd er verwacht.
Ook is het nu toch een stuk kouder dan ze hadden gezegd gisteravond op het weerbericht (noordwesten uitgezonderd). | Gewijzigd: 30 januari 2011, 15:31 uur, door Diem
Nou ja nu alweer onder nul en dalende! Het is nu ongeveer 2°C kouder geweest dan verwacht! Hopelijk blijft het helder deze nacht dan zal het morge ochtend nog BBRRRR zijn
waar zijn de beide 2j s .ze zijn niet erg aktief meer, hebben ze nog een winterpraatje voor ons in petto?
jan en johan zijn jullie er nog? HEBBEN JULLIE NOG WAT WINTERHOOP voor ons?
Dit is voor mij trouwens het dichtsbijzijnde weerstation:weerstation Heist-aan-zee , ligt een goede 10km van bij me thuis. Ondanks deze korte afstand kunnen er soms toch wel redelijke verschillen optreden, vooral op thermisch vlak. Dit station ligt namelijk op ongeveer 600 meter van de kustlijn, terwijl ikzelf een kilometer of 8 landinwaarts woon... | Gewijzigd: 30 januari 2011, 17:21 uur, door dg1979
De beste mannen hebben ook een persoonlijk leven hoor... En een soort van forum-vakantie na een drukke december elk moment op het forum vragen enzo beantwoorden. Anyway, zal een stukje minder koud gaan worden, duik maar eens in de pluimen en kaarten. Run is bezig nu...