Edit: vreemd, ik krijg 'm niet groter, ff aanklikken dan maar
Vrijdag een natte vieze dag zo te zien. Te warm voor sneeuw kansen en ook een windje erbij, jammer.
Ik zie toch dat aan het einde hij weer iets kouder wordt... nog te vroeg om er wat van te maken, zal toch niet de hele Februaristaking maand op en neer gaan...
Trouwens nu ook weer best fris.
Edit: En ook weer een ijsdag bijgeschreven vandaag.
| Gewijzigd: 30 januari 2011, 00:18 uur, door zwoof
En toch blijven ze af en toe steeds dat sprankje hoop geven he, want in deze laatste run knalt de west circulatie er een stuk minder hard in en laten ze soms weer druk stijgingen boven Scandinavië zien. Aan het gezwabber te zien heeft GFS nu al last van windstoten, volgens mij hebben die Amerikanen al wat te veel bonen gehad...
Er waren er al meerdere ijsdagen dit jaar in het noorden en oosten, ook al in de eerste week van januari. Officieel wordt uitgegaan van de Bilt. Volgens mij hadden die eergisteren een ijsdag. De Bilt heeft er in elk geval al Hellmann punten bij gekregen dit jaar. Gisteren was het net niet een (officiële) ijsdag, want de Bilt is even boven het vriespunt geweest. Alles staat of valt met de Bilt in Nederland. Je kan hier de stand van zaken van de Hellmann getallen bekijken.
| Gewijzigd: 30 januari 2011, 09:23 uur, door zwoof
Jep het zuiden blijft onder nul vandaag volgens de verwachting. De rest van NL gaat plussen.
| Gewijzigd: 30 januari 2011, 09:43 uur, door zwoof
Hier in Limburg gaan we ook in de plus vandaag, zon is er net uitgekomen en temperatuur vliegt omhoog.