In de Alpen ligt er sowieso weer zat verse sneeuw. Hier in NL helaas net wat minder kans op sneeuw, maar ik denk dat hier qua weer nog van alles mogelijk is. Alle deuren staan op een kier!
Deuren voor enorme WC staan inderdaad op een kier Nou ja de kansen blijven er dat er winterweer aankomt in Februari maar ik verwacht het niet voor 15Februari ....
EDIT: en dat komt uit de mond van een ras echt winterliefhebber
Ja als de pluim doorzet is het huidige winterweer weer voorbij vanaf woensdag.
Gelukkig komen er nog veel dagen eer het zover is, er kan nog veel veranderen.
Eerst even wc om de atmosfeer goed door te spoelen...
Daarna nieuwe kansen. | Gewijzigd: 28 januari 2011, 23:21 uur, door mosw
Daarna nieuwe kansen.
Mooi verwoord
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Inderdaad nieuwe GFS heeft opnieuw wat potentieel op lange termijn de straalstroomtak die nu boven Scandinavië ligt komt afgezakt naar BENELUX waardoor we weer een WC krijgen maar gfs laat de tak steeds verder doorzakken en de straalstroom krijgt geen invloed meer op Scandinavië, groendland, ....
Ik ben benieuwd of er een blokkade van komt
Ik ben benieuwd of er een blokkade van komt
Blokkade...denk 't niet hoor...Ik denk dat we al lang blij mogen zijn als die west-zooi een beetje afgesnoerd zou worden
( na 't incasseren van een regengebied met zachtere lucht ).
Zien we daarna wel weer verder...
( na 't incasseren van een regengebied met zachtere lucht ).
Zien we daarna wel weer verder...
Ja maar dan zitten we alweer in februari
Hieronder animatie van de bijhorende weerkaartjes.
Dank je,op die kaartjes kan ik er geen wijs uit worden Na de 6e is er weer een flinke spreiding te zien,msschn nog niet 'echt winters' maar wel met mogelijkheden....
edit - de wind lijkt komende week ook mee te vallen,hooguit wat stormachtige wind. | Gewijzigd: 29 januari 2011, 10:27 uur, door erik