ze hadden het erover dat belgie pas 28 ton strooizout gekregen heeft en het nu niet nodig niet meer heeft
beetje nadien zij de weerman ''we zullen het strooizout deze maand zeker nog nodig hebben door zware sneeuwval wanneer deze maand is nog niet bekend maar het gaat nog zeer hard sneeuwen deze maand een herhaling van december komt er aan''
Eh...ja? Ik heb het toevallig niet gehoord...Welke weerman was het trouwens?
Iemand die Azoren hoog eens een schop van hier tot in Ijsland wil geven ?!
Herhaling December zou me goed doen maar om eerlijk te zijn geloof ik daar de komende 15dagen niet in! Hopen dat Eind Februari en Maart misschien april nog de winter mooi kunnen afsluiten !
ze hadden het erover dat belgie pas 28 ton strooizout gekregen heeft en het nu niet nodig niet meer heeft
beetje nadien zij de weerman ''we zullen het strooizout deze maand zeker nog nodig hebben door zware sneeuwval wanneer deze maand is nog niet bekend maar het gaat nog zeer hard sneeuwen deze maand een herhaling van december komt er aan''
Laat maar komen hier ook dan
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Ik ben niet zo'n rekenwonder..............
Volgens mij is dat precies 1 volle vrachtwagen
de winter hoe het nu gaat vind ik niks. laat het kwakkelzooi maar verdwijnen
Dit is geen kwakkelzooi!!
Dit is heerlijk winterweer geniet ervan!!
zit je aan de drank of zo?
de winter hoe het nu gaat vind ik niks. laat het kwakkelzooi maar verdwijnen
Wat een gezever. Ik vind dit weer heel wat prettiger dan die kou in december. Gewoon lekkere zon en morgen gaat de wind ook nog eens liggen,wat wil een mens meer in eind januari. Dit is geen gekwakkel hoor.
En rond half zes pas donker - dat is helemaal super. Kwam vandaag thuis terwijl het nog niet helemaal donker was, echt super.
Dit is heerlijk winterweer geniet ervan!!
zit je aan de drank of zo?
als metselaar ken ik daar niet van genieten skreeuwert
weather without storms is no weather at all.
Werk jij altijd heel rustig of zo dat je het niet warm krijgt
wat is jou doel ? je bent misschien 3 jaar ouwer dan ik maar je hebt de zwitsal nog tussen je billen man!
en wat doe jij dan voor werk? mcdonalds? kantoorbaantje? tja...dan is het niet koud nee. als je op 3 hoog buiten staat met een windje erbij ...dan denk ik dat je loopt te piepen om een kachel.
on topic nu !!
Kom op smokey, dit ben ik niet van je gewend, een beetje pittige ongezellige reactie. Beetje zon zou goed doen!
---
Ontopic; lekker brr nog steeds hoor!
Voor de rest gewoon genieten!
---
Ontopic; lekker brr nog steeds hoor!
hmmz je hebt gelijk shane.
ik ben een beetje moe vandaag, ken enigzins een beetje uitschieten.
maar voor jullie hoop ik een goede afsluiter van de winter en voor mezelf de dubbele cijfers.
wie word er verwend???
ik ben een beetje moe vandaag, ken enigzins een beetje uitschieten.
maar voor jullie hoop ik een goede afsluiter van de winter en voor mezelf de dubbele cijfers.
wie word er verwend???
Is prima man, en nu lekker weekend en lekker chillen! En verder voor iedereen hopelijk het weertype dat hij of zij graag wil! Iedereen h@ppy!
Vorig jaar was het nu wat minder, het waren serieuze ijsdagen maar je zag dagenlang geen zon meer.