Dat kan wel aardig kloppen.
Helaas niet. Hier zie je namelijk niet de temperatuur, maar enkel de luchtdrukverdeling.
hier bijbehorende temp kaart, let wel dit is in de nacht
overdag rond 5 graden, mocht dit uitkomen
Ik ben bang dat het eventjes is afgelopen na deze vorstdagen. Tweede week februari wellicht nieuwe ronden en prijzen?
Dat is niet waar; er worden hier drie waarden weergegeven, namelijk; de temperatuur op 500 hPa [C], de luchtdruk op zeeniveau (hPa), en de hoogte van het 500 hPa-vlak (gpdm). | Gewijzigd: 27 januari 2011, 19:15 uur, door Tyshane
ik doelde meer naar de temperatuur op 2m. Want dat was m.i. de vraag, of het koud zou zijn. nee dus
bedankt in ieder geval voor de extra toelichting
TEMPERATUUR:
Hirlam en KTG komen redelijk overeen. Komende nacht is het helder maar blijft de wind vooral in het zuiden nog wel doorstaan. Tn tussen -3 in het zuiden tot lokaal -6 graden in het noordoosten dichter bij de rug. Morgen overdag Tx rond het vriespunt, tussen de +1 in het zuiden en -1 in het noordoosten.
bron: knmi
TEMPERATUUR:
Hirlam en KTG komen redelijk overeen. Komende nacht is het helder maar blijft de wind vooral in het zuiden nog wel doorstaan. Tn tussen -3 in het zuiden tot lokaal -6 graden in het noordoosten dichter bij de rug. Morgen overdag Tx rond het vriespunt, tussen de +1 in het zuiden en -1 in het noordoosten.
bron: knmi
Die -6°C in het Noorden is al bijna bereikt !(-5°C @ the moment) Hopelijk zakken ze daar nog dieper, hier slechts -1.5°C maar ik hoop toch nog op -3/-4°C!