Maar als de juiste parameters niet kloppen!
Die zitten idd niet mee voor een Winters plaatje.
Maar dezelfde parameters kunnen ook weer ten goede
van een Winters plaatje draaien.
Op lange termijn lijkt er veel verandert op de kaartjes maar ik snap niet echt welke uitwerking dit heeft op ons weer, ik zie bv op 1Hpa de temperatuur oplopen tot 0a10°C wat nu niet het geval is, heeft dit effect op lagere luchtlagen waar ook duidelijk verandering te zien is ?!
zie Winter 2011 discussietopic deel 1 uitleg door Johan. http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...t=0&start=0 | Gewijzigd: 26 januari 2011, 17:29 uur, door Ben47
Dit zijn pas berichten...............
Sinds wanneer doet zij aan Waarzeggerij.
Wel knap dat ze ook Dec 2011 kan zien | Gewijzigd: 26 januari 2011, 18:07 uur, door Apeldoorn1988
wordt tijd dat ze is de "speelkind" gaat, jummie voor de rest doet ze leuk voorlezen op tv, kan ik trouwens ook hoor hehhe
Volgens mij kwam de winter- of herfstverwachting ook 2 maanden eerder dan de start van het seizoen?
in januari vragen naar de lenteverwachting is volgens mij een beetje aan de vroege kant
Volgens mij kwam de winter- of herfstverwachting ook 2 maanden eerder dan de start van het seizoen?
verkeerde forum maat
Zoals ik net de 12h run van GFS even bestudeerd heb is er een fantastisch gevecht gaande.
En dit keer speelt het zich veel meer boven het continent af.. was het eerst zo dat het HD niet verder kwam dan Hamburg nu gebeurt er veel veeeel meer..het HD wint steeds meer terrein en en en.. nou het is zelfs zoveel dat ik ergens een winterkriebel aan het krijgen ben
straks meer....als ik een wat uitgebreidere analyse heb gedaan waarbij ik hoop dat mijn winterkriebel blijft... | Gewijzigd: 26 januari 2011, 19:10 uur, door Callie-P
Zoals ik net de 12h run van GFS even bestudeerd heb is er een fantastisch gevecht gaande.
En dit keer speelt het zich veel meer boven het continent af.. was het eerst zo dat het HD niet verder kwam dan Hamburg nu gebeurt er veel veeeel meer..het HD wint steeds meer terrein en en en.. nou het is zelfs zoveel dat ik ergens een winterkriebel aan het krijgen ben
straks meer....als ik een wat uitgebreidere analyse heb gedaan waarbij ik hoop dat mijn winterkriebel blijft...
even afwachten wat het EC gaat doen he
straks meer....als ik een wat uitgebreidere analyse heb gedaan waarbij ik hoop dat mijn winterkriebel blijft...
ik wilde bijna wat zeggen,...Maar we wachten het af, spannend!!!!