ik verwacht van niet. Zondag alweer dooi.
Daarna (na zondag) weer zeewalmen aldus de laatste EC12Z kaarten. Het zal dus blijven bij een winterprik.
Misschien dat het GFS nog met een verrassing komt. | Gewijzigd: 25 januari 2011, 19:35 uur, door Maarten Dings
s nachts wat vorst en overdag zonnig en temp van boven 0
Zulk weer kun je in maart ook goed hebben
Het moet eerst nog gebeuren,maar zo n idee ee krijg ik een beetje van de komende periode
Jammer dat t niet wat meer doorzet die vorst,maar aan de andere kant......dit is ook prima weer hoor
Dat in combinatie van de toch al merkbare langere dagen(wat licht aangaat)
Niet verkeerd
s nachts wat vorst en overdag zonnig en temp van boven 0
Zulk weer kun je in maart ook goed hebben
Het moet eerst nog gebeuren,maar zo n idee ee krijg ik een beetje van de komende periode
Jammer dat t niet wat meer doorzet die vorst,maar aan de andere kant......dit is ook prima weer hoor
Dat in combinatie van de toch al merkbare langere dagen(wat licht aangaat)
Niet verkeerd
Je bedoeld denk ik volgende week! Deze week gaat het wel degelijk vriezen en ook overdag rond 0
Normaal ben ik eeuwig optimistisch over winterweer maar EC heeft me voor de 2keer compleet op het verkeerde spoor gezet en ziet nu net als GFS het kwakkelweer opnieuw toeslaan na het weekend.
Tenzij de oper van de nieuwe pluim zowat het zachte lijntje is zie ik nog een optie naar winterweer maar als die weer zo ergens in het midden hangt denk ik niet dat we de komende 15 dagen op de schaats kunnen :s
Zou je denken?
Paar winterse prikjes en het is slush
Winter zoals december kan je wel schudden nu denk ik
Laat je niet gek maken doordat er 1 keer weer wat vorst word voorspeld....
Mijn (on)weer foto's : Foto's
.....het wordt niks meer....
....het is voorbij......
.....het wordt lente....
... nee ik geloof er niet meer in.....
pfff jammer jammer jammer
ik wordt er zo moe van
Paar winterse prikjes en het is slush
Winter zoals december kan je wel schudden nu denk ik
Laat je niet gek maken doordat er 1 keer weer wat vorst word voorspeld....
Je moet je ook niet gek laten maken door die weerpluimen en LT-kaarten. Dat blijkt hier op het forum maar al te vaak te gebeuren. Waarom denk je nu dat je winter zoals december wel kan schudden? Op basis van die pluimen en LT-kaarten of heb je nog andere bronnen?
.....het wordt niks meer....
....het is voorbij......
.....het wordt lente....
... nee ik geloof er niet meer in.....
pfff jammer jammer jammer
ik wordt er zo moe van
Inderdaad dat ze net zoals mij (ik ben rasecht winterliefhebber ) zeggen dat het de komende periode niet tot winterweer komt geen probleem mee maar inderdaad het afschrijven van de winter is hetzelfde op zeggen het wordt de rest van de winter -10°C dus eigenlijk nutteloze reacties ik ben benieuwd naar nieuwe pluim ik denk dat die nog redelijk zal zijn en de oper boven in de pluim zit anders heb ik er persoonlijk ook geen vertrouwen meer in voor de komende 10 dagen (na weekend)