Toch maar alvast 1 schaats uit het vet hoor...
Bij mij staan ze nog niet in het vet heb ze 30 Dec nog gebruikt op het Kanaal
Dat omdat het 'morgen' zomaar tien graden kan dooien en je dus nooit weet wanneer je de ijzers weer gebruikt.
Dat 'schaatsen uit het vet' verhaal is echt onzin als je even er over nadenkt
van +1 naar +7
Je kunt ook naar deze kijken Jaap. Maar maak je niet blij! Ook de Noor heeft het vaak mis op de lange termijn. http://www.yr.no/place/Netherlands/Flevola...ailed_long.html
van +1 naar +7
Misschien dat je hier iets vrolijker van wordt voor Swifterbant?
Edit: 2 zielen 1 gedachte | Gewijzigd: 24 januari 2011, 19:41 uur, door zwoof
Die baseert de voorspelling op de oper van de EC. Dus idd, dat komt vaak ook niet uit.
Idd! Meestal komen die lange termijn dingen geen van allen uit. Maar voor het optimisme zou ik dan eerder naar de Noren kijken.
Ben benieuwd naar het ensemble straks. Als het idd zachter wordt na zondag dan gaat EC het GFS achterna
'zondag wordt de vorst alweer verdreven...' en weer wordt één van de verwachtingen op lange termijn als een voldongen feit uitgelegd.
Ben benieuwd naar het ensemble straks. Als het idd zachter wordt na zondag dan gaat EC het GFS achterna
ik moet eerlijkzijn dat de duitsesites (wetteronline ed) eind van de week ook al weer spreken over ''milderung''.
De winter zal niet binnen komen ,wel aankloppen!
dat weet je niet. het gaat hier enkel om de oper.
Daarnaast, na zondag is het nog geen uitgemaakte zaak.
Daar weer naast , zondag staat al enkele runs in de planning dat het die dag wat zachter zou worden.
kortom, nog geen reden tot paniek
Vooral het woordje zon vind ik al prachtig