http://www.onweer-online.nl/onweer-indices/ wordt bedoeld waarschijnlijk .
jup die bedoelde ik
Op een HTC Desire hd ook.
De app is gewoon handig omdat je de volledige overzicht op een plek heb en het zelf niet hoeft te zoeken... Vind het een goede app.
Dat zal mijn fout zijn. Ter hoogte van Hengelo lijkt me beter.
Edit:
Ik heb 'm aangepast. Over +/- 20 minuten moet het zichtbaar zijn. | Gewijzigd: 8 mei 2011, 21:20 uur, door Basch
Ik had het al eens eerder willen zeggen maar dit is nu echt mijn favoriete weerapp. Ik had nog wel een ideetje:
laat de actuele temperatuurkaarten in een loop (net als neerslagradar) met een duur naar keuze zien. Dit geeft een heel aardige indicatie waar de temperatuur naar toe gaat namelijk.
Ik hoop echt dat deze optie ingebouwd kan worden, vooral omdat ik hem nog nergens heb gezien en jullie je dus nog meer kunnen onderscheiden
Ik zou het helemaal niet erg vinden om wat te betalen voor een goede weerapp. Ik denk veel Onweer-onlin liefhebbers ook niet. Waarom moet alles voor niets, onzin.
Een andere optie zou zijn om via de website een mobiele site aan te bieden. Dezelfde content, maar met andere vormgeving, geschikt voor de kleinere hand-computers (wat smartphones eigenlijk zijn).
Of anders een plugin plaatsen in de formumsoftware om zodoende in ieder geval het forum op een goede manier te kunnen volgen op een smartphone. Het werkt wel allemaal via bijvoorbeeld Safari, maar dat kan echt beter. En het schijnt niet zo heel ingewikkeld te zijn. Bijvoorbeeld met een plugin voor dit forum en dan een app als Tapatalk installeren op je iPhone.
Maar misschien wordt er al een goede oplossing gedacht of gewerkt.
Verder niets dan lof voor Onweer-Online!