al kun je inderdaad met je Iphone wel de hele site net zo zien als op je pc, maar toch is een app net wat handiger.
het voordeel met android is dat je de dingen gelijk op de market kan gooien zonder aan alle voorwaarden te voldoen...
Het zou fijn zijn als jullie het hele forum erop gooien, kan ik het vanuit de app bekijken!
al kun je inderdaad met je Iphone wel de hele site net zo zien als op je pc, maar toch is een app net wat handiger.
De meeste mensen gaan tegenwoordig voor Android. iPhone heeft nog wel een groter martkaandeel in Nederland, maar de verwachting is dat deze in februari of maart is ingehaald door Android.
Zowel Android als iOS (iPhone) zijn beide kwalitatief hoogwaardige besturingssystemen. Iedereen maakt zijn eigen afweging in welk OS hij/zij wil gebruiken. Ik wil niet dat dit topic ontaard in een iPhone v.s. Android bash. De iPhone gebruikers moeten het op dit moment nog even doen met de website of de mobiele website. Ik zal de mogelijkheden onderzoeken om een mobiele HTML5-variant aan te bieden van de website.
Bijvoorbeeld de pluim, zie hier:
http://www.twitpic.com/3r6xgi/full
Kan er dus niets van lezen
Edit: werkt opzich prima, moest alleen even uitvogelen hoe ik de pluim moest inzoomen. Dit gaat niet zoals het normaal gaat op Android (en IOS). Voor de rest top! | Gewijzigd: 18 januari 2011, 17:08 uur, door Murphy
Edit:
Al gevonden. Lange touch en dan naar boven/beneden om in/uit te zoomen.
Zal inderdaad handig zijn als dit op de 'normale' manier gaat werken. Kan niet wachten op beta2
| Gewijzigd: 18 januari 2011, 17:19 uur, door harmenst
Het zou fijn zijn als jullie het hele forum erop gooien, kan ik het vanuit de app bekijken!
Mee eens.Vooral het laatste!!
Dat is wel erg jammer! Dan moet ik maar een goede HTC kopen
Niet elk model van HTC bezit Android. Er zijn meerdere fabrikanten die Android telefoons produceren zoals Samsung of Sony Ericsson.