Sinds kort heeft onweer-online een eigen Android App, waarmee je op je Android toestel de laatste weerkaarten kunt bekijken. Deze app is nog in ontwikkeling en wordt binnenkort verder uitgebouwd tot een onmisbare tool voor iedere (on)weerliefhebber. Het downloaden van de kaarten gebeurd real-time. Dit kan een hoop dataverkeer genereren. Zorg dus dat je een hoge limiet hebt, of beter nog: onbeperkt.
We zijn erg benieuwd wat je van onze app vind. Laat het ons weten op het forum of in de chat! Deze app is ontwikkeld door Alex Jonk van Pageworks.
Downloaden
Gebruik deze QR-Code om de app direct te downloaden, of zoek naar "OnweerOnline" in de Android Market.
Screenshots
| Gewijzigd: 17 januari 2011, 21:44 uur, door MarkNL
Deze app komt niet voor de iPhone. Mogelijk dat we in de toekomst nog een iPhone app ontwikkelen, maar voorlopig zie ik dat niet gebeuren.
Maar serieus, dit is echt goed/leuk. Tijdens werken niet altijd tijd om even snel te checken, nu dus wel;)
Nu hopen dat straks alle pluimen erop staan en verder ontwikkeld wordt.
Keep up the good work.
ps. Wat heeft android een hoop voordelen, naast sommige nadelen tov. Iphone(y)
Met de iPhone kan je tog gewoon de complete website van O-O perfect laten weergeven?
Net zo makkelijk.
Maaarrrrr...... Goed bezig!!! Toch lijkt het me leuk ooit op de iPhone te hebbon.
Ik denk dat ik een bugje heb gevonden. Als auto-refresh uit staat, zie ik geen kaarten meer.
Voor alle iPhone mensen > het is een stuk lastiger om een iPhone app te maken. Heb je een Mac voor nodig. Android is een stuk vriendelijker te programmeren.
En nu natuurlijk met extrafantatisch voordeel van de O-O app....
Het enige probleem is, mijn vrouw heeft er een nu.
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!