Het schijnt dat hij zelfmoord heeft willen plegen. Hij voelde zich niet gelukkig en leed aan depressie. Hij schijnt een tijd in coma te hebben gelegen en is uiteindelijk overleden...
Dat klopt, volgende aflevering komen ze pas op dat idee! Maar ik heb gister niet gezien dat ze die dingen er al op hadden gezet? Of ik was toen even chips pakken
Ik hoor ook veel verschillende over Matt? Dat hij zelfmoord had gepleegd, dat hij aan een depressie of iets leed, en nu hoorde ik weer dat hij zwaar gewond was.. Ik laat het maar open, ik weet het ook niet meer. Maar het blijft treurig
Op naar de volgende aflevering!
Afleveringen kloppen gewoon zoals ze horen tezijn, zie tvrage.com voor episode list van alle seizoenen.
Ah ok, in de afl. zelf hoorde wel dat het in zijn huis ofzo gebeurt is maar verder niets. | Gewijzigd: 23 februari 2011, 13:47 uur, door wappy
Matt is op 26 mei 2010 overleden in Wichita, Kansas op 30jarige leeftijd.
Zijn dood was niet bekend gemaakt tot de aflevering die ter nagedachtenis aan hem uitgezonden zou worden.
Matt was opgenomen in het ziekenhuis nadat hij geprobeerd had zelfmoord te plegen, hij lag enkele dag op intensive care.
Alleen tijdens die ziekenhuis opnamen kwamen er complicaties tevoorschijn. En is hij uiteindelijk overleden.
Hij leed aan depressie, waarvan niemand iets wist, zelfs zijn familie niet.
Dus het was zelfmoord na aanleiding van verschillende depressies.
Nogmaals sterkte voor de familie maar vooral, zijn vrouw Kendra, en 2 zoontjes Hunter en Collin | Gewijzigd: 23 februari 2011, 13:48 uur, door SchumiM1986
Zijn dood was niet bekend gemaakt tot de aflevering die ter nagedachtenis aan hem uitgezonden zou worden.
Matt was opgenomen in het ziekenhuis nadat hij geprobeerd had zelfmoord te plegen, hij lag enkele dag op intensive care.
Alleen tijdens die ziekenhuis opnamen kwamen er complicaties tevoorschijn. En is hij uiteindelijk overleden.
Hij leed aan depressie, waarvan niemand iets wist, zelfs zijn familie niet.
Dus het was zelfmoord na aanleiding van verschillende depressies.
Nogmaals sterkte voor de familie maar vooral, zijn vrouw Kendra, en 2 zoontjes Hunter en Collin
Goh, wie had dat nou gedacht.. En dat zelfs zijn familie er niks van wist!
Wat erg
R.I.P. Matt Hughes !.