Oh ok, maar ik ga hem toch even kijken. Voor de volledigheid. Ik zag op het uitzendschema dat het nog twee keer wordt uitgezonden, en anders gewoon via you-tube. Volgende week staat in de agenda... (waar ik 's avonds meestal niet in kijk, lol!)
Sh*t ja balen! Maar volgens mij begon het zelfs om 22:00 uur, dus je moet hem nog een uurtje later laten eindigen!
*er zitten trouwens ook beelden tussen waar sommige mensen liever niet naar kijken *
Al met al een aflevering die de werkelijkheid goed verbeeld
Volgens mij was dat in amerika aflevering 4, die aflevering heet ook detication.
Weet niet hoe ze ze het hier in nederland uitzenden, want ik heb ze allemaal al 10x gezien
Op deze site kan je het complete seizoen (+ seizoen 1, 2 & 3) terug kijken!
Alle afleveringen gaan door zonder dat je steeds op een nieuwe link hoeft te klikken zoals op youtube!
part1, part 2, part 3 etc.. geen parts, gewoon één volledige aflevering.
http://tv.blinkx.com/show/storm-chasers/VRw_SAunOVrdSePf
Let wel: Pak altijd de onderste link, dit is de meeste complete! | Gewijzigd: 5 februari 2011, 21:50 uur, door Joey
Oja en in de volgende aflevering krijgen jullie te zien hoe verrassend een tornado kan zijn. | Gewijzigd: 23 februari 2011, 00:42 uur, door SchumiM1986
Dat klopt, volgende aflevering komen ze pas op dat idee! Maar ik heb gister niet gezien dat ze die dingen er al op hadden gezet? Of ik was toen even chips pakken
Ik hoor ook veel verschillende over Matt? Dat hij zelfmoord had gepleegd, dat hij aan een depressie of iets leed, en nu hoorde ik weer dat hij zwaar gewond was.. Ik laat het maar open, ik weet het ook niet meer. Maar het blijft treurig
Op naar de volgende aflevering!
Dat klopt, volgende aflevering komen ze pas op dat idee! Maar ik heb gister niet gezien dat ze die dingen er al op hadden gezet? Of ik was toen even chips pakken
Gisteren zag je even snel in beeld dat die oranje rookbommen er al aanhingen