Voor onze zomerversie van onweer-online zijn wij op zoek naar onweersfoto's, die we vervolgens in de header kunnen zetten. Let op!!! De foto's die wij gaan gebruiken zijn 150 pixels hoog en moeten minimaal 980 pixels zijn. Hieronder zie je dadelijk een voorbeeld wat we met die 150 pixels bedoelen. Graag jullie foto's uploaden in plaats van tinypic of andere uploadsites te gebruiken. Alvast hartelijk dank voor het inzenden van jullie foto's.
Met vriendelijke groet,
De crew.
Hier een voorbeeld wat we met die 150 pixels bedoelen.... Foto 1 is de orginele foto en foto 2 is het eindresultaat van hoe het er op de site cq header eruit komt te zien. Jullie hoeven het niet 150 pixels te maken (mag uiteraard wel), alleen de orginele foto uploaden
Gelukkig! Het wilde al niet zo geweldig lukken. Jullie zijn er vast beter in
Hier zijn mijn submissions.
Ik upload ze normaal via Imageshack namelijk, omdat de foto's meestal hier niet kunnen uploaden.. hmm
Helaas zijn het ook geen onweersfoto's..
Maar deze is nog van vakantie 2010 in Kroatië, een te gekke shelf!
Kijk maar of je er iets mee kan | Gewijzigd: 17 januari 2011, 10:22 uur, door AddictedStar
moeten ze in nederland gemaakt zijn?
en mogen het ook andere zomerse foto's zijn?
ik heb namelijk niet veel onweer foto's maar wel van bloemkolen, of andere zomerse dingen.
iedere keer dat hier onweer is heb ik afspraken met vrienden of een feest of ben op vakantieXD dus van onweer foto's maken is het nog niet echt gekomen...