Citaat van Kevin, woensdag 19 januari 2011, 15:57 uur Geboren 7 Januari 88 ... Maar naast sneeuw of schaatsen heb ik niks met de winter dus ik ga voor warm en zonnig weer! Het liefste zie ik het 30 graden worden met dan in de loop vd avond een knallend onweer. En overdag weer lekker 30 graden.
dat vind ik nou ook
Maar zelf hou ik totaal niet van de winter.. maar eerder van het zonnige warme weertje! | Gewijzigd: 19 januari 2011, 20:51 uur, door AddictedStar
Om het niet te onoverzichtelijk te maken denk ik dat het beter is om niet te veel keuze's te hebben.
Aan de andere kant is het misschien helemaal niet goed wat ik gemaakt heb.
Ik moet het even aankijken. (geef me ff bedenktijd)
Haal uit alle commentaar je tips en ideeen, en je hebt straks een beter onderzoek/poll dan Maurice de Hond kan verzinnen
En toch heb ik liever kou en sneeuw.
Ik ben ook op een zeer warme zomerdag geboren: 26-06-1983 en hou ook het liefst van de sneeuw en kou
Denk dat we te veel op ons dakkie hebben gekregen toen we geboren werden en het liever wat koeler wilde hebben.
Het tegenovergestelde: mensen die in de winter geboren zijn hebben het te kou gehad en willen dus veel liever warmer weer hahah
Typische reactie van een blondje
Wind is toch wel me favoriete weersoort, orkanen en tornado's om exact te zijn xD Onweer is ook mooi...
Maximaal 25 graden, liefst geen regen, niet te scherpe zon (migraine gevoelig) en BFT2 maximaal is t beste voor mij xD