zomer-zomerweer
zomer herfstweer
zomer winterweer
winter winterweer
winter herfstweer
winter zomerweer
enz.
Lots
Dit begon ik me ook al snel te beseffen.
Misschien is het beter om de poll te verwijderen en iets nieuws op te zetten. Alleen ben ik geen statisticus en het lijkt me op het eerste oog wat te veel werk om dit op dit moment te gaan doen i.v.m. mijn werk en beschikbare tijd.
Ik ben wel van mening dat het een leuk onderwerp is en ben ook wel benieuwd naar de uitkomst.
Als iemand anders dit wil gaan doen (een bankzitter misschien) dan is dat natuurlijk toegestaan.
Dikke pakken sneeuw & vorst -> heerlijk, maar als dan de lente uiteindelijk komt met dito weer, man man wat genieten. En ja een zomer met overdag strandweer en een onweersbui als afsluiter, helemaal top. Kortom; mooi joh dat weer!
dat wordt -1 voor de zomer, en +1 voor de winter!
Ik vond de vraag 'van welk weer hou je' toch wel een beetje moeilijk hoor.. toen ik wind zag staan wilde ik eerst daarvoor gaan, maar door de regen haakte ik af
Heb maar voor lekker zomers gekozen. Want ach, na een broeierige zomerse dag, krijg je toch ook weer mooi onweersbuien!
Leuke topic trouwens
Maar het ultieme voor mij is toch wel het liefst een paar maanden achter elkaar een graad of 30 en op z'n tijd een flinke knetterende onweersbui, vooral dan 's avonds.
Tja, ik weet 't, ben in 't verkeerde land geboren....
Maar de winter is ook best leuk maar dan wel met sneeuw maar het zomer weer blijft het lekkerst. | Gewijzigd: 19 januari 2011, 14:57 uur, door stennis1987