Om deze vraag beantwoord te krijgen heb ik een Poll gestart en te kijken wat de uitkomst is.
Een vriendelijk verzoek om mee te werken aan dit kleine onderzoek.
Alvast bedankt.
M.v.g.
Jan-Emmen | Gewijzigd: 16 januari 2011, 12:34 uur, door Jan-Emmen
| Gewijzigd: 16 januari 2011, 12:44 uur, door Tyshane
Je kunt alle drie weer keuse's aan klikken heb ik ook gedaan!
Aha thanx, ja dat had ik dan weer niet bedacht. Hoewel, ik mis dan nog de optie 'extreem weer' en op een site als deze hoort die optie er minstens tussen!
Om het niet te onoverzichtelijk te maken denk ik dat het beter is om niet te veel keuze's te hebben.
Aan de andere kant is het misschien helemaal niet goed wat ik gemaakt heb.
Ik moet het even aankijken. (geef me ff bedenktijd)
Om het niet te onoverzichtelijk te maken denk ik dat het beter is om niet te veel keuze's te hebben.
Aan de andere kant is het misschien helemaal niet goed wat ik gemaakt heb.
Ik moet het even aankijken. (geef me ff bedenktijd)
Blijft een leuk initiatief en een goed idee om te kijken of er een verband tussen zit. Uiteraard is een bedenktijd een goed plan!
Na deze poll gestart te hebben denk ik niet dat we erachter gaan komen of er een relatie is tussen het jaargetijde waarin je geboren bent en het type weer waar je van houdt.
Op welke manier denken jullie dat we er wel achter kunnen komen?
Ik heb ook niet zo veel ervaring met Polls.
In de poll bedoel je of hier gewoon op het topic?
Als we alleen in het topic zouden reageren dan moet je buiten het forum om een statistiek bij gaan houden van mensen die reageren. (is wel veel extern werk) Het zou een oplossing kunnen zijn.
Op welke manier denken jullie dat we er wel achter kunnen komen?
Ik heb ook niet zo veel ervaring met Polls.
Een poll is hiervoor niet geschikt, althans als het gaat om het verband. Wat je inderdaad misschien nog het beste kan doen is iedereen laten reageren en laten kiezen uit vooropgestelde opties en dit inderdaad verwerken. Het is even wat werk, maar ja dat heb je met statistieken!
Dan zou ik b.v. een te downloaden file (vragenlijst) hier neer kunnen zetten die iedereen kan invullen en dan de gegevens moeten verwerken. Deze zou dan per email teruggestuurd kunnen worden.
Ik weet niet of ik daar wel tijd voor heb. (ben bang van niet)
Je kunt inderdaad wel eens gelijk hebben dat dit de enige oplossing is.
zomer-zomerweer
zomer herfstweer
zomer winterweer
winter winterweer
winter herfstweer
winter zomerweer
enz.
Lots
Ik ben 5 juni geboren, dat valt astronomisch in de late lente, maar meteologisch in de zomer.
En zo kan je de zaak nog verder op de spits drijven 21 maart geboren, winter of voorjaar?
Gewoon doorgaan.