Ik zie de winter voorlopig nog niet terugkeren. We naderen februari. De dagen worden langer, de zon blijft langer schijnen, ik denk niet dat we nog op schaatsen zullen komen te staan. Misschien een enkel sneeuwdagje er tussendoor, maar verder? Na een veelbelovend begin een waardeloze voortzetting, en weinig uitzicht op verbetering, aangezien de afkoeling steeds vooruit wordt geschoven.
Je laatste schopje van gister tegen dat hoog heeft gewerkt
Ik zie de winter voorlopig nog niet terugkeren. We naderen februari. De dagen worden langer, de zon blijft langer schijnen, ik denk niet dat we nog op schaatsen zullen komen te staan. Misschien een enkel sneeuwdagje er tussendoor, maar verder? Na een veelbelovend begin een waardeloze voortzetting, en weinig uitzicht op verbetering, aangezien de afkoeling steeds vooruit wordt geschoven.
gelukkig heeft de warmte van de zon een vertraging van 4 a 6 weken (weet niet meer precies hoe lang). daarom is februari de koudste maand van het jaar
Laten we hopen dat Februari iig nog een koude maand word.
Eengelijks - of we gaan vanaf zaterdag weer terug naar het huidige weertype OF we staan misschien toch nog voor een ouderwetse februariwinter in de rij (1986 !!).
je denkt dat feb niet koud kan zijn....omdat de zon wat langer schijnt ?
ONZIN !
Helemaal niet de West circulatie de eerst 2 weken was de doodsteek dit is gewoon normaal winterweer met mogelijk volgende week een optie naar te koud weer voor de tijd van het jaar! Had het hoog er de hele maand gelegen dan hadden we een maand onder normaal gehad!
plus dat de zee dan niet opwarmde dus NOg iets kouder
en geregeld sneeuw buien in plaats van regen dus
en dan dankten we dat hoog met z'n allen