@Dennis
Ik zie/zag dat als een aanjager voor noord/oosten winden, maar ik zie het nog niet zo hard terug in de kaarten
| Gewijzigd: 22 januari 2011, 23:23 uur, door Shadow112
Ik zie/zag dat als een aanjager voor noord/oosten winden, maar ik zie het nog niet zo hard terug in de kaarten
Er is wel wat meer kans op transport kou .... oosten koelt toch mooi af | Gewijzigd: 22 januari 2011, 23:28 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Laag nu weer bijna pal over nl, veel westelijker. Nu bovenlucht temps nog omlaag.
Die doet gewoon mooi mee met de 00U run en de 06U run van vandaag Moet zeggen zeker op lange termijn begin Februari ziet het er spannend uit met misschien opnieuw een gelijkaardig scenario zoals in midden december!
Nu maar wachten op bevestiging van volgende runs
Lijkt me toch meer straling dan transport, al ligt de koude wel op de loer voor transport.
Best goede kansen idd.
Gewoon geen aanleiding of zelfs mogelijkheid tot een WC lang geleden dat ik nog eens zo een run te zien kreeg oké de temperaturen zijn niet altijd diepvries omdat het hoog soms weer een andere positie zoekt maar de kans op winterweer zijn gewoon zeer groot in de nieuwe run!
hopen dat het geen 1dags vlieg is
EDIT:Gaat dan ook maar eens slapen! Leuke avond hier Mos Den en Shadow voor herhaling vatbaar zou ik zeggen ow ja ik vergat bijna Johan! ook jij bedankt voor de leuke kaartjes
Niet alleen deze run, ook de voorgaande runs van zowel EC als GFS etc.
Opvallend is de compleet gestoorde circulatie met lage druk Azoren, Middellandse Zee, Hoge druk Atlantische Oceaan via Engeland, zuid Scandinavië naar oost Europa. Daarnaast een afsplitsing van de koudepool richting noord Scandinavië Siberië en een deel naar Canada. Waarlijk een lust voor het oog !
Ciao Johann
Ga ook hopen op bevestiging. Wel mooi om bijv dat laag nu al in meerdere runs te zien doorkomen op komende woensdag .
Toch enige consistentie in de runs.
Nu bovenlucht temps nog omlaag. Zou duimen zin hebben???
Zitten op ZLT zelfs scandihoog aspiraties in deze run.
Ben benieuwd of er nog echte surprises gaan komen of dat het een lange termijn snoephuis blijft waar we niet aan mogen komen. | Gewijzigd: 23 januari 2011, 00:06 uur, door mosw
Ga ook hopen op bevestiging. Wel mooi om bijv dat laag nu al in meerdere runs te zien doorkomen op komende woensdag .
Toch enige consistentie in de runs.
Nu bovenlucht temps nog omlaag. Zou duimen zin hebben???
nee
Maar ik hoop natuurlijk ook op mooi droog vriezend weer in beginsel en als er voldoende ijs licht om het schoon te kunnen maken dan een lekker dik pak sneeuw!
maar waar kan ik het bestellen????? nee dus maar hopen natuurlijk volop, wit is altijd mooi (nee ben geen bouvrie liefhebber ) maar een mooi pak sneeuw is nooit weg, en wil ook graag nog een paar keer schaatsen, vorige periode was ik ziek vorig jaar ook al
ik zeg al genoeg denk ik over wensen! nu maar hopen en duimen dat er eindelijk een nieuwe koude-inval komt (werkt altijd tussen de oren dat duimen, het weer trekt zich er helaas niets van aan)
dus kijkende naar gepubliceerde kaartjes hoopvol maar het is echt lange termijn kijken en dan hoeft er aan de andere kant van de wereld maar een vlinder een vleugelslag te doen en het is weer volledig overhoop
dus vlinders vliegverbod!!!! | Gewijzigd: 23 januari 2011, 02:18 uur, door Etten-Achterhoek