Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Franklin, VA.

29 Sep 2024 22:55:14

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Henry, VA.

29 Sep 2024 22:55:14

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Henry, VA; City of Martinsville, VA.

29 Sep 2024 22:30:08

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Henry, VA.

29 Sep 2024 22:09:28

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Pittsylvania, VA.

29 Sep 2024 22:09:27

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Franklin, VA.

29 Sep 2024 21:47:22

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Rockingham, NC; Henry, VA.

29 Sep 2024 21:47:21

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Henry, VA; Pittsylvania, VA.

29 Sep 2024 21:29:29

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Henry, VA; City of Martinsville, VA.

29 Sep 2024 21:29:29

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Rockingham, NC; Stokes, NC; Henry, VA.

29 Sep 2024 21:29:28

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Franklin, VA; Henry, VA.

29 Sep 2024 21:29:27

De temperatuur bij Dourbes is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

29 Sep 2024 07:00:45

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Kossuth, IA; Winnebago, IA; Worth, IA.

28 Sep 2024 18:23:35

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Campbell, VA; Charlotte, VA; Halifax, VA.

28 Sep 2024 00:36:03

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Granville, NC; Person, NC.

28 Sep 2024 00:36:02
Actueel
1 / 4

Het Zomerdiscussietopic

Lees en schrijf mee!

Wateroverlast

Bijzonder nat afgelopen jaar achter de rug

De OnweerOnline stormtracker

Bekijk de radar en volg het onweer

Het klets- en waarneemtopic

Deel jouw weerwaarneming!

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
Woonplaats: Zederik
Berichten: 477
Lid sinds: 11 nov. 2010
22 januari 2011, 20:44 uur | Bericht #207840
Citaat van albalinda, zaterdag 22 januari 2011, 20:34 uur Hopelijk (waarschijnlijk) ziet de volgende er beter uit
deze is nog gebaseerd op de vorig run van EC
Callie-P
Moderator
Woonplaats: Den Haag
Berichten: 2152
Lid sinds: 16 jan. 2010
22 januari 2011, 21:01 uur | Bericht #207843
Al avonden lang twijfel ik erover om weer eens een leuk stukje te gaan schrijven over het fantastische winterweer wat ons te wachten staat... maar elke keer wordt ik na het bekijken van de kaarten overvallen door een gevoel van saaiheid 1ste klas...
In December en zeker begin January hoopte ik op stabiel weer waarbij onze temperaturen onder nul zouden blijven er misschien zelfs sprake zou zijn van wat sneeuwval.

Nou die stabiliteit die heb ik gekregen... als ik kijk naar de huidige run had ik af en toe het idee dat ik dubbel klikte op het plaatje van 500hPa, het plaatje leek nauwelijks te veranderen.. Het hogedruk gebied wat met haar kern boven Ireland en omgeving zwerft, weet van geen wijken en bepaalt op dit moment zoals de meesten wel weten ons weer.

Natuurlijk verschuift de kern hier en daar een keer waardoor op het ene moment kleine lage druk gebieden uit het noorden er langs kunnen glippen wat dan wat neerslag oplevert.. maar een uitbreiding van een mooi hoog boven Noord Europa lijkt niet in de planning te staan...

Wat me wel is opgevallen hoe goed Bastardi met zijn voorspelling weer zit.. in een eerdere post wees ik er al op dat hij in november (!) al schreef dat de meeste kou zich boven midden Europa zou bevinden tot aan Spanje toe..
En zie "zojuist op het nieuws" sneeuw op plekken in Spanje waar normaal nooit sneeuw ligt.
Kortom die Bastardi is er echt eentje om serieus te nemen... ( dat deden we natuurlijk al )een klein nadeeltje hiervan is dat Bastardi voorspelt heeft dat de winter bij ons niet meer extreem zal zijn zoals in december maar dat die zich zou voortzetten zoals hij nu is.. en tot nu toe lijkt het zo te zijn...maar goed wie weet zit hij er naast

Nu zou ik met wat kaarten weer een leuke voorspelling kunnen maken.. maar eigenlijk staat het al tig keer in de posts hiervoor.. het is saai saai mega saai winterweer met hier en daar een speldenprik van kou maar over het algemeen kwakkel...en ik geloof niet dat ik op dit moment enige aanleiding zie op een koudere winter dan we op dit moment hebben..

  • Korte termijn geen verandering ( zeg maar tot 7 dgn vanaf nu)
  • Lange termijn...weinig verandering,misschien ietsje kouder maar niet van betekenis. ( einde run)


Dus nu maar hopen dat de kaarten deze week het weer compleet overhoop halen en dat we volgende week weer koude winterse verwachtingen kunnen maken

Dan heb ik een klein vriendelijk doch dringend verzoek aan een aantal van jullie.. ik weet dat het klimaat bij iedereen enorm leeft en we hebben er allemaal een mening over.. maar plaats opmerking als "de golfstroom is niet meer, we verknallen onze planeet enz enz "in het topic aangaande het klimaat ( zoals ben47 al zegt). Het klimaat is een aparte discussie en persoonlijk denk ik niet dat we deze moeten voeren in het wintertopic..

maar om toch af te sluiten met iets leuks..check dit filmpje eens..( en ja dit is sort of off topic)
http://www.froot.nl/posttype/froot/video/k...-sneeuw-bij-30/

Prettige avond allen ! | Gewijzigd: 22 januari 2011, 21:05 uur, door Callie-P
Waarom deze advertentie?
albalinda
Lid
Woonplaats: Klein Stavern (DL. Emsland)
Berichten: 916
Lid sinds: 23 nov. 2010
22 januari 2011, 21:22 uur | Bericht #207848
Citaat van Calliep, zaterdag 22 januari 2011, 21:01 uur Al avonden lang twijfel ik erover om weer eens een leuk stukje te gaan schrijven over het fantastische winterweer wat ons te wachten staat... maar elke keer wordt ik na het bekijken van de kaarten overvallen door een gevoel van saaiheid 1ste klas...
In December en zeker begin January hoopte ik op stabiel weer waarbij onze temperaturen onder nul zouden blijven er misschien zelfs sprake zou zijn van wat sneeuwval.

Nou die stabiliteit die heb ik gekregen... als ik kijk naar de huidige run had ik af en toe het idee dat ik dubbel klikte op het plaatje van 500hPa, het plaatje leek nauwelijks te veranderen.. Het hogedruk gebied wat met haar kern boven Ireland en omgeving zwerft, weet van geen wijken en bepaalt op dit moment zoals de meesten wel weten ons weer.

Natuurlijk verschuift de kern hier en daar een keer waardoor op het ene moment kleine lage druk gebieden uit het noorden er langs kunnen glippen wat dan wat neerslag oplevert.. maar een uitbreiding van een mooi hoog boven Noord Europa lijkt niet in de planning te staan...

Wat me wel is opgevallen hoe goed Bastardi met zijn voorspelling weer zit.. in een eerdere post wees ik er al op dat hij in november (!) al schreef dat de meeste kou zich boven midden Europa zou bevinden tot aan Spanje toe..
En zie "zojuist op het nieuws" sneeuw op plekken in Spanje waar normaal nooit sneeuw ligt.
Kortom die Bastardi is er echt eentje om serieus te nemen... ( dat deden we natuurlijk al )een klein nadeeltje hiervan is dat Bastardi voorspelt heeft dat de winter bij ons niet meer extreem zal zijn zoals in december maar dat die zich zou voortzetten zoals hij nu is.. en tot nu toe lijkt het zo te zijn...maar goed wie weet zit hij er naast

Nu zou ik met wat kaarten weer een leuke voorspelling kunnen maken.. maar eigenlijk staat het al tig keer in de posts hiervoor.. het is saai saai mega saai winterweer met hier en daar een speldenprik van kou maar over het algemeen kwakkel...en ik geloof niet dat ik op dit moment enige aanleiding zie op een koudere winter dan we op dit moment hebben..

  • Korte termijn geen verandering ( zeg maar tot 7 dgn vanaf nu)
  • Lange termijn...weinig verandering,misschien ietsje kouder maar niet van betekenis. ( einde run)


Dus nu maar hopen dat de kaarten deze week het weer compleet overhoop halen en dat we volgende week weer koude winterse verwachtingen kunnen maken

Dan heb ik een klein vriendelijk doch dringend verzoek aan een aantal van jullie.. ik weet dat het klimaat bij iedereen enorm leeft en we hebben er allemaal een mening over.. maar plaats opmerking als "de golfstroom is niet meer, we verknallen onze planeet enz enz "in het topic aangaande het klimaat ( zoals ben47 al zegt). Het klimaat is een aparte discussie en persoonlijk denk ik niet dat we deze moeten voeren in het wintertopic..

maar om toch af te sluiten met iets leuks..check dit filmpje eens..( en ja dit is sort of off topic)
http://www.froot.nl/posttype/froot/video/k...-sneeuw-bij-30/

Prettige avond allen !



Leuk filmpje,houdt de winterspirit er in !
Ook al ben je nog zo snel, de sneeuwbuien achterhalen je wel.....
Hoffies
Lid
Woonplaats: Julianadorp
Berichten: 456
Lid sinds: 27 jan. 2010
22 januari 2011, 21:24 uur | Bericht #207849
[quote name='Calliep' date='Jan 22 2011, 21:01' post='223463']



Het is jammer maar helaas...

Bij ons nu 3,7 graden nno 3 bft...

Fijne avond...
Shadow112
Lid
Woonplaats: Hasselt (ov)
Berichten: 1660
Lid sinds: 22 nov. 2010
22 januari 2011, 21:27 uur | Bericht #207850
Jan,

Heb je vandaag nog niet gehoord hier. Ben je er nog?

Anders ga ik even proberen een gifje te maken met de nieuwe pluimpjes . | Gewijzigd: 22 januari 2011, 21:40 uur, door Shadow112
Mijn Twitter Ipsa scientia potestas est
Woonplaats: Oss
Berichten: 1545
Lid sinds: 24 mei. 2009
22 januari 2011, 21:28 uur | Bericht #207851
Citaat van Calliep, zaterdag 22 januari 2011, 21:01 uur lang verhaal


Wat je verteld biedt weinig hoop....

jammer dat mensen zo snel opgeven soms. Ik denk dat niemand het weer een paar weken vooruit kan zien, dus ook die Amerikaan niet of Calliep. De kaarten laten nog steeds een opening zien voor kouder winterweer. Dus daar ga ik zeker nog wel van uit. | Gewijzigd: 22 januari 2011, 21:30 uur, door Maarten Dings
Woonplaats: Zederik
Berichten: 477
Lid sinds: 11 nov. 2010
22 januari 2011, 21:30 uur | Bericht #207852
Citaat van M.Dings, zaterdag 22 januari 2011, 21:28 uur Wat je verteld biedt weinig hoop.
ja,mooi stukje hoor
maar als het leest zit ik al bij november 2011 voor de nieuwe voorspellingen
Imrich
Lid
Woonplaats: Deventer Overijssel
Berichten: 904
Lid sinds: 1 feb. 2008
22 januari 2011, 21:35 uur | Bericht #207854
Ga er voorlopig maar van uit dat het winter wordt.
Woonplaats: Oss
Berichten: 1545
Lid sinds: 24 mei. 2009
22 januari 2011, 21:38 uur | Bericht #207856
mooie pluim
donderdag en vrijdag waarschijnlijk ijsdagen
daarna weer onzeker, maar opties voor voortzetting koud weer zijn er zeker nog.
Oper en control zitten weer bovenin op het eind van de pluim
Shadow112
Lid
Woonplaats: Hasselt (ov)
Berichten: 1660
Lid sinds: 22 nov. 2010
22 januari 2011, 21:39 uur | Bericht #207857
@Jan

Die oude bak op dit kantoor kan de data niet aan. Pent 3 ofzo

Goed, de oude pluim van zaterdag.

Oude_pluim_van_Zaterdag.png

En de nieuwe voor Zondag

zondag.png

Mijn Twitter Ipsa scientia potestas est
Callie-P
Moderator
Woonplaats: Den Haag
Berichten: 2152
Lid sinds: 16 jan. 2010
22 januari 2011, 21:44 uur | Bericht #207860
Citaat van M.Dings, zaterdag 22 januari 2011, 21:28 uur Wat je verteld biedt weinig hoop....

jammer dat mensen zo snel opgeven soms. Ik denk dat niemand het weer een paar weken vooruit kan zien, dus ook die Amerikaan niet of Calliep. De kaarten laten nog steeds een opening zien voor kouder winterweer. Dus daar ga ik zeker nog wel van uit.


Nou ik denk dat je niet leest dat ik het opgeef.. sterker nog ik geef in het midden van het stukje zelfs aan dat het zomaar zou kunnen dat we volgende week leuke kaarten hebben..
En natuurlijk zijn er openingen voor een koudere winter.. die zijn er al sinds tweede kerstdag toen bij ons de dooi inviel | Gewijzigd: 22 januari 2011, 21:44 uur, door Callie-P
Jeroen71
Lid
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Berichten: 932
Lid sinds: 30 aug. 2008
22 januari 2011, 21:44 uur | Bericht #207861
Prima pluim
Woonplaats: Zederik
Berichten: 477
Lid sinds: 11 nov. 2010
22 januari 2011, 21:45 uur | Bericht #207862
Citaat van Shadow112, zaterdag 22 januari 2011, 21:39 uur @Jan
Die oude bak op dit kantoor kan de data niet aan. Pent 3 ofzo
Goed, de oude pluim van zaterdag.
En de nieuwe voor Zondag

zker dat er nog potentie dat de periode van kou word ingezet na vrijdag en zaterdag zo als GFS dat vanmorgen ook deed
Shadow112
Lid
Woonplaats: Hasselt (ov)
Berichten: 1660
Lid sinds: 22 nov. 2010
22 januari 2011, 21:48 uur | Bericht #207863
Kan ze niet lijntje voor lijntje tellen,

Maar kou is de tendens!
Mijn Twitter Ipsa scientia potestas est
Jeroen71
Lid
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Berichten: 932
Lid sinds: 30 aug. 2008
22 januari 2011, 21:48 uur | Bericht #207864
Verwachting Ronald de Wildt/Jurgen Joos. update 22-01-2011

Winter ligt op de loer, of blijft het daarbij?

Het weerverloop van deze januari tot nu geeft een flinke knauw in vertrouwen. Vertrouwen in de winter, die zo vroeg en indrukwekkend van start is gegaan is december. En ook vertrouwen in mijn eigen weergevoel/verwachtingen. Want in deze eerste 2 decaden heb ik 2 maal voorzien dat de koude zijn intrede weer zou doen, en evengoed is het gemiddelde temperatuur verloop van deze maand 2 graden boven normaal. En zo zie je maar dat –relatief- kleine patroonverschillen zeer rote gevolgen kunnen hebben. Want ook deze maand laat meerendeels geen strakke zonale stroming zien, ook actueel weer niet. Hogedruk ten westen blijft weerbepalend, alleen ligt in tegenstelling tot december de kern niet vrij noordelijk, maar nu veel zuidelijker, mede het gevolg van het optreden van een vrij strakke jet in het Hoge Noorden. Hierdoor bij ons, hoewel de stroming NW/N is, geen aanvoer van polaire luchtsoorten maar meest maritieme lucht, en hierdoor geen koud weerbeeld maar juist is wat als heel normaal te omschrijven valt. Maar de onderliggende patronen blijven mi best wel kansrijk. De situatie ten oosten en noordoosten van ons land kan als winters omschreven worden. Scandinavie is en blijft koud voorlopig, en zo tegen midden komende week geeft het in geheel midden en oost Europa matige tot strenge nachtvorst. Gevol g van koude luchtmassa’s die aan de oostflank van het Ierse Hoog vanuit het noorden tot diep in Europa trekken. Alleen zolang de stroming bij ons NW blijft gaat die koude volledig aan ons voorbij. Dit is in ieder geval de komende korte en deels middellange verwachtingstermijnen.

Korte termijn, komende 24 uur.

In een NW aanvoer wordt vochtige maritieme lucht aangevoerd. Wolkenvelden overheersen, slechts spaarzame opklaringen, af en toe kans op wat lichte regen, en minima tussen 0-3 C en maxima 4-7 C.

Middellange termijn.

Maandag treedt er in het patroon en weerbeeld vrijwel geen wijziging op.
Dinsdag trekt het westelijke Hoog naar verwachting tijdelijk iets naar het westen, lagedruk vanaf het westen van Scandinavie kan ons dan nadrukkelijker beïnvloeden, wisselvalligheid neemt toe, omdat de aangevoerde lucht polair van oosprong is, neemt de kans op winterse neerslag toe.
Woensdag is lagedruk dan ten zuiden aangekomen, en westelijke hogedruk legt uitloper naar Scandinavie. Stroming draait naar het oosten, en de koude continentale lucht komt ingestroomd. Na een kans op sneeuw gaan de temperaturen vanuit het oosten naar het vriespunt, en in de nacht naar donderdag vriest het licht tot matig.

Ook donderdag lijkt de stroming, tussen hogedruk ten NW/NO, en lagedruk boven Frankrijk continentaal te zijn, lichte tot matige vorst in de nacht en maxima rond het vriespunt.

Voor de lange termijn wordt de vraag of de winter het karakter van december of van de eerste 3 weken van januari aan gaat nemen. De uitgangspositie is en blijft vrij kansrijk, en wellicht gaat een tussenvorm toch nog voor koude zorgen. In de Uitvoer is namelijk de trend te zien dat er een vrij actieve noordelijke straalstroom zal optreden. Een scenario a la december lijkt daarom niet aannemelijk, dus langdurige noordelijke uitpuntingen lijken niet aan de orde. Wel laat de Uitvoer onveranderd westelijke hogedruk zien. Dat zou pleiten voor een –min of meer- aanhouden cq terugkeer van het huidige patroon. Echter, naast de actieve noordelijke straalstroom, lijkt ook de komende periode de luchtdruk boven Zuid Europa laag te blijven. En dan kan, zoals ook vanaf midden komende week, met hogedruk waarvan de as –net- te noorden ligt, in combinatie met Zuid Europese lagedruk, het weerbeeld toch vrij winters tot winters zijn. Er zijn in de Uitvoer de laatste runs toch voldoende leden te vinden die het voor lange tijd tot lichte tot matige vorst in de nacht en overdag rond het vriespunt laten komen.
Zo kan het dan wellicht toch nog interessant gaan worden de komende week.

Mvg, Ronald.

albalinda
Lid
Woonplaats: Klein Stavern (DL. Emsland)
Berichten: 916
Lid sinds: 23 nov. 2010
22 januari 2011, 21:50 uur | Bericht #207865
Citaat van Shadow112, zaterdag 22 januari 2011, 21:39 uur @Jan

Die oude bak op dit kantoor kan de data niet aan. Pent 3 ofzo

Goed, de oude pluim van zaterdag.

[attachment=53454:Oude_plu...Zaterdag.png]

En de nieuwe voor Zondag

zondag.png


Vraagje; er komt er zo (22.00u) toch nog een voor zondag?
Die op pagina 1 van deze Topic ververst wordt?
Ook al ben je nog zo snel, de sneeuwbuien achterhalen je wel.....
Callie-P
Moderator
Woonplaats: Den Haag
Berichten: 2152
Lid sinds: 16 jan. 2010
22 januari 2011, 22:05 uur | Bericht #207869
Citaat van Joep, zaterdag 22 januari 2011, 21:48 uur Verwachting Ronald de Wildt/Jurgen Joos. update 22-01-2011


Zo kan het dan wellicht toch nog interessant gaan worden de komende week.

Mvg, Ronald.


Nou het stukje van Ronald komt overeen met wat ik net zei ( weliswaar zei ik het in wat simpelere termen )... zelfs de hint naar de kaarten volgende week...heeft Ronald..

"Ik" als overtuigd GFS-er heb net ook even ECWMF doorgespit.. en die is een stuk positiever... kwa kou... maar goed deze run loopt 12 uur achter op de GFS run...

Ben ook zeer benieuwd waar ECMWF en GFS straks mee komen en wat de nieuwe pluim zal zijn om 0:00.
Dussss weer lekker kaarten lezen | Gewijzigd: 22 januari 2011, 22:07 uur, door Callie-P
Shadow112
Lid
Woonplaats: Hasselt (ov)
Berichten: 1660
Lid sinds: 22 nov. 2010
22 januari 2011, 22:06 uur | Bericht #207870
Citaat van albalinda, zaterdag 22 januari 2011, 21:50 uur Vraagje; er komt er zo (22.00u) toch nog een voor zondag?
Die op pagina 1 van deze Topic ververst wordt?


Van mij was de nieuwe. Op de voorpagina zit een kleine vertraging in.

vandaar beter het forum volgen.
Mijn Twitter Ipsa scientia potestas est
Alpenweerman
AWM Moderator
Woonplaats: Termen (Wallis, CH)
Berichten: 1295
Lid sinds: 11 okt. 2010
22 januari 2011, 22:09 uur | Bericht #207871
Mooi te zien aan de dip in de ENS vanaf de 26e hoe snel het kan veranderen wanneer de stroming maar ff een andere hoek opzoekt.

EC12 ENS 50 mebers T2M Leeuwarden

0122_ec12_240h.jpg

NO tot oost aanstroming

0122_gfs_2601.jpg

Zaterdag dan (waarschijnlijk) weer uit de bekende NW hoek en weer hogere ENS


0122_gfs2901.jpg

Ciao | Gewijzigd: 22 januari 2011, 22:13 uur, door Alpenweerman
Phantasie ist wichtiger als Wissen, denn Wissen ist begrenzt. (Albert Einstein)
Woonplaats: Haarlem
Berichten: 166
Lid sinds: 23 nov. 2010
22 januari 2011, 22:09 uur | Bericht #207872
Zo, ik heb alles weer een beetje doorgelezen. altijd leuk op zo'n zaterdag avondje .
maarja, al weken een vooruitzicht dat het kouder wordt en gelukkig volgende week dat het ook echt gebeurt, maar écht koud zal het helaas niet gaan worden op korte termijn.
Hopelijk heeft februari nog wat te bieden, ik heb alleen geen verstand van weerkaarten dus kan ik het niet echt verwachten, maar wie weet!
Terug naar boven
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.876 topics, welke bij elkaar 448.465 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.605 leden.
Het nieuwste lid is Gympie24.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 81 mensen aan het browsen op het forum. 1 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 81, lezen 5 mensen het topic ""Weerdagboek"".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Wateroverlast

Bijzonder nat afgelopen jaar achter de rug

Het klets- en waarneemtopic

Deel jouw weerwaarneming!

Het Zomerdiscussietopic

Lees en schrijf mee!

De OnweerOnline stormtracker

Bekijk de radar en volg het onweer

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden