voordat er mensen waren ? wie onderbouwt dat? een dier of boom
mee eens king Ed
Ik snap niet waarom je ergens anders over begint ... Het gaat hem om de golfstroom en waarom die zou kunnen stilvallen en niet om het verleden ...daarbij is het ook gebeurt toen de mens er al was en het is bewezen dat het kwam door een enorme hoeveelheid zoet water dat in de zee terecht kwam net zoals nu gebeurt bij groenland.
Ja, en toen was het ook niet de schuld van de mensheid, het klimaat is grillig, dynamisch en veranderd al sinds het ontstaan van de aarde. Daar kunnen wij geen f*ck aan doen.
On top maar weer.
;)
Het Ierse hogedrukgebied heeft z’n reisplan weer in de koffer gestopt. Het ‘antiwinterhoog’ blijft tot en met eind volgende week verknocht aan de groene republiek: hooguit trekt het systeem zich tijdelijk iets naar het westen terug. Voor liefhebbers van wat meer dynamiek in de atmosfeer is dat geen goed nieuws. Voortdurend stromen vochtige luchtmassa’s het Noordzeegebied binnen. Na het weekeinde wordt het veelal bewolkte weer dan ook gecontinueerd en periodiek veroorzaken (diffuse) fronten enige regen en/of motregen. De middagtemperaturen komen uit op circa 5 graden en ’s nachts vriest het vrijwel nergens.
Onder invloed van een uitloper van het hoog kan van woensdag tot vrijdag iets koudere lucht tot onze streken doordringen. Tijdens nachtelijke opklaringen is dan lichte vorst mogelijk en de wind neigt naar het noordoosten. Tijdens het laatste weekeinde van de maand is de wind terug in het noorden of noordwesten.
P.S Ik ga voor de kaarten van Jan : Febr moet het gaan worden (gfs/EC gaan voor een koudeopbouw eerste dagen Febr) | Gewijzigd: 22 januari 2011, 19:57 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Helemaal mee eens
Heeft iemand zo'n BLAASKANON? | Gewijzigd: 22 januari 2011, 20:06 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Ik vat m niet joh.Dit is een discussietopic,"Weer in het algemeen",dus lijkt me goed.
Lees eens terug erikv 'Stilvallen infra, chaos, hongersnood en plunderingen. Stilvallen golfstroom, smelten Groenlandse ijskappen' zijn lijkt mij geen 'weer in het algemeen.'
maar alleen maar geouwehoer over wat de mensen met het klimaat gedaan hebben!
oke dit is offtopic maar nu graag weer lekker dromen over 25cm sneeuw!!!!! en dan kijken wie er gelijk krijgt