En ijsdagen!!
Hoe weet jij nou hoe de pluim er uit ziet? hij komt pas over een uur of 3!
Zoals zo vaak is het weer gezwabber in de runs en wordt het niks ...
zullen we met ze allen gewoon gaan emigreren en weg hier met van dit zieige kleine land met dit ZIELIGE klimaat(!) | Gewijzigd: 22 januari 2011, 18:11 uur, door baux
Goed idee enig idee naar waar ZWEDEN ? Misschien naar de alpen bij Johan heel ze dorp gaan inpalmen of eerder Canada ?! Of misschien gewoon de Noordpool gaan veroveren ?
canada lijkt me wel wat.
koop jij de tickets?betaal ik je later terug;)
Nee die van nu die ziet er toch btr uit dan die van gisteren?
En die over 3 uur vast nog btr! | Gewijzigd: 22 januari 2011, 18:20 uur, door Apeldoorn1988
En die over 3 uur vast nog btr!
Je bedoeld die van vanmorgen.
Ik dacht al, gaan we hier ook al glazenbol staren
Ik geef code C
ok,is goed,maar geef mij dan alvast de helft eerst voor de villa,anders heb ik niet genoeg.
100.000,ok?:)
Maar voor de rest heb je gelijk
Bij mij is het glas nog half vol
100.000,ok?:)
Ik betaal je ter plaatse wel
Nou ja misschien nog een beter idee is gewoon paar jaar wachten tot we hier hetzelfde klimaat hebben als Canada lang leve het stilvallen van de golfstroom
Nou ja misschien nog een beter idee is gewoon paar jaar wachten tot we hier hetzelfde klimaat hebben als Canada lang leve het stilvallen van de golfstroom
Weet waar je op hoopt.
Stilvallen infra, chaos, hongersnood en plunderingen.
Elk land is maar 2 gemiste maaltijden verwijderd van chaos.
;) | Gewijzigd: 22 januari 2011, 18:58 uur, door Shadow112
We zitten een beetje onder half vol, maar normaal komt nu het koudste gedeelte van de winter.
Afwachten of dit waarheid wordt.
i'll buy THAT for a dollar! | Gewijzigd: 22 januari 2011, 19:12 uur, door baux
Klinkt misschien grof maar tis de realiteit en de gevolgen moeten we maar zelf oplossen en ik zou hongersnood ook niet leuk vinden maar we zijn het gewoon zelf aan het veroorzaken. Nou ja de leuke kant ervan is dat we dan niet meer moeten hopen op winterweer
Klinkt misschien grof maar tis de realiteit en de gevolgen moeten we maar zelf oplossen en ik zou hongersnood ook niet leuk vinden maar we zijn het gewoon zelf aan het veroorzaken. Nou ja de leuke kant ervan is dat we dan niet meer moeten hopen op winterweer
wat een onzin, wat weet je er nu van ? wat je opschrijft kun je niet onder bouwen. Mag ik je herinneren dat voordat er mensen waren er ook dramatische grote klimaat veranderingen waren in zeer korte tijden....
Stilvallen infra, chaos, hongersnood en plunderingen.
Elk land is maar 2 gemiste maaltijden verwijderd van chaos.
;)
misschien is steeds weer een vraag, komt ie weer, ALS .maar als komt is ie goed hoop ,op een echte wweer en als die echt komt.het is weer natte vingerwerk.hoop echt dat jullie gelijk krijgen echt.heb vertrouwen in de 2 j en zn team we zullen zien