Duurt nog ff, trouwens Mummelman smaakt ook best bij warm weer. Als ie maar ijskoud (als stroop) uit de vriezer komt
totaal onzin posts ! denk eens na winter&zomer....het is rieeel om te weten dat het makkelijk tien graden of meer kan worden in feb! en dat weet jij ook....en dat het ook min tien kan worden ook !
maar ik zie het nu nog niet gebeuren iig. sorry
Ey!! je had het over 20 graden dat is pas onzin!!!!!
nee je snapt me niet.
ik heb het niet over 20 graden in de winter maar gewoon rond april 20 graden !
ik ben niet zown fan van de winter ! snap je me nu? ik wil onweersbuien warmte BBQ en squallines !
weather without storms is no weather at all.
Sneeuw is altijd welkom maar snak nu meer naar een warm voorjaarszonnetje
Daar teken ik voor, maar eerst nog een goed pak sneeuw in februari om dan afscheid te nemen van de winter in maart.
Bedoelde je niet 1,5 MM???
Ik heb het grootste deel van de dag in Sittard/Geleen doorgebracht omdat ik daar werk, maar dus echt geen 1,5 cm sneeuw hoor!
Okee, zo tussen half 8 en half 9 heeft het wel ff wat harder gesneeuwd, maar dat was al vrij snel weer over. Er is echt geen sprake geweest van een gesloten sneeuwdek, plaatselijk was het een beetje wit ja.
| Gewijzigd: 22 januari 2011, 02:41 uur, door Rutte31
Bovenlucht wel kouder volgende week. maar geeft geen stevige zadel. | Gewijzigd: 22 januari 2011, 08:04 uur, door wiggelrode
Bovenlucht wel kouder volgende week. maar geeft geen stevige zadel.
GFS00 komt toch weer met Noordelijker positie van hoog onder invloed van depressieactiviteit bij Spanje.
Lange termijn dus toch meer winters scenario.
Thialf geeft nog niet op.
Zelfs scandihoog aspiraties rond 31e januarie.
Komende woensdag biedt ook nog kansen op sneeuwsurprise als alles goed zou vallen .
Randgevalletje. | Gewijzigd: 22 januari 2011, 08:48 uur, door mosw
Randgevalletje.
Sneeuw voor woensdag zit al een aantal runs in de kaartjes van GFS, dus dat geeft hoop . Misschien dat het nog voor de verrassing van de week gaat zorgen.
Ook wel logisch, er waren hoog gespannen verwachtingen over de tweede helft van januari. Deze komen niet uit. Het is nu rustig, beetje saai weer maar toch niet onaangenaam.
Wat brengt ons februari ? In het noorden en oosten ontstaat toch langzamerhand meer hogedruk, wie weet ; ik had het eerst over een revival van 1947, dan ga ik nu voor een revival van 1986. Ook destijds een slappe januarimaand - vervolgens oostenwinden in februari en aan het einde van deze maand een Elfstedentocht.
De Duitsers gaan toch voor zonnig weer/droog weer met lichte vorst vanaf 1 februari - who knows !!??...
Van mij mag de periode van eind november zich nog wel weer herhalen, dit kwakkelweer met regen heb ik nu wel weer gezien
Ook wel logisch, er waren hoog gespannen verwachtingen over de tweede helft van januari. Deze komen niet uit. Het is nu rustig, beetje saai weer maar toch niet onaangenaam.
Wat brengt ons februari ? In het noorden en oosten ontstaat toch langzamerhand meer hogedruk, wie weet ; ik had het eerst over een revival van 1947, dan ga ik nu voor een revival van 1986. Ook destijds een slappe januarimaand - vervolgens oostenwinden in februari en aan het einde van deze maand een Elfstedentocht.
De Duitsers gaan toch voor zonnig weer/droog weer met lichte vorst vanaf 1 februari - who knows !!??...
Eerst zien, dan geloven Maar ja; hoop doet leven