Tsja, maar het beste is gewoon dat soort bezoekers van deze website maar te negeren met hun opmerkingen. Mits ze wat zinnigs plaatsen natuurlijk. Ik weet dat het stierlijk vervelend is als bezoekers zo hun rancune plaatsen t.o.v. de winter. Wellicht wat strakker modereren om het gezellig te houden?? Maar nu genoeg erover gehad. Is al een veelbesproken irritatie.
-8 in de buurt..... Zie liever -8 in NL En je vorige posting met het LD gebied over NL, laat die ff mooi over de Noordzee gaan. Heb wel weer zin in een WWW tijdens me weekendje weg.
feit is en blijft: het weer is erg wisselvallig en lastig om daar dan een feiten-verwachting van te maken.
vandaar mijn motto: ik zie het allemaal wel, en ik hoop niet al te veel. scheelt een hoop | Gewijzigd: 21 januari 2011, 11:38 uur, door weerfreakje
Mijn (on)weer foto's : Foto's
feit is en blijft: het weer is erg wisselvallig en lastig om daar dan een feiten-verwachting van te maken.
vandaar mijn motto: ik zie het allemaal wel, en ik hoop niet al te veel. scheelt een hoop
Dat is denk ik dan ook de beste manier op dit moment denk ik. Het is aardig fragiel qua weer... Wel winter of (net) geen winter op termijn.... Enne, ben wel jaloers op de mensen die op dit moment wel sneeuwval hebben
Ja ik ben ook wel beetje jaloers (A)
maar gebiedje komt deze kant op dus wie weet!
maarja zoals gewoonlijk stijgt de temps ook weer met die neerslag....
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Ach ja, het stelt niet heel veel voor hoor. Hier is het nu alweer droog en op de grond niets te zien, natte flatsjes...
zeg Jan:) zijn dat dezelfde berekeningen die voorspelde dat Januari te koud zou verlopen ? zo ja, dan is er nog hoop voor de zomer
Nee dat zijn niet de berekeningen van NCEP, jammer maar helaas
Tsja, maar het beste is gewoon dat soort bezoekers van deze website maar te negeren met hun opmerkingen. Mits ze wat zinnigs plaatsen natuurlijk. Ik weet dat het stierlijk vervelend is als bezoekers zo hun rancune plaatsen t.o.v. de winter. Wellicht wat strakker modereren om het gezellig te houden?? Maar nu genoeg erover gehad. Is al een veelbesproken irritatie.
-8 in de buurt..... Zie liever -8 in NL En je vorige posting met het LD gebied over NL, laat die ff mooi over de Noordzee gaan. Heb wel weer zin in een WWW tijdens me weekendje weg.
Waar komt die haat vandaan ik geef een mening van hoe het er nu voorstaat.
Daar is dit topic ook voor bedoeld!
Als je er niet tegen kan neus hier dan ook niet rond.
Potentie kaartje heur!
Laten we hopen dat dit waarheid word. Als je het 2m temp kaartje er ook bijpakt, ziet dat er ook winters uit met temps, in bijna geheel NL, onder het vriespunt. | Gewijzigd: 21 januari 2011, 12:09 uur, door arjanbruggink
OK, voor wat uitstralingskou bij verder een licht westelijke stroming. Maar voor het mooie moeten die Hogedrukgebieden nog een paar honderd km naar het noorden. Dan krijgen we transportkou uit het NO.
...
We hebben nog enige runs te gaan voor Mittwoch....
Overigens is dit het laag dat eerder pal over NL zou trekken. (zie GFS00 van dinsdag jl.)
Zou er misschien na enig zwabberen toch wat consistentie in de modellen komen? | Gewijzigd: 21 januari 2011, 12:23 uur, door mosw
Maarre.... voorlopig hebben we nog 2 maanden winter tegoed