Volgens mij hebben we al winterweer....... overigens hier prachtig helder,mooie volle maan en de temp is net onder 0 gedoken: -0,4C.
Zodra Jan of iemand een plaatje met een sneeuwverwachting plaatst schieten het aantal online leden direkt omhoog
Zodra iemand iets post wat een ander iets beledigd gaan de eerst volgende posts direkt niet meer over het weer
Enz er zou een hele waslijst gemaakt kunnen worden van zovele de reaktievormen
Weer=reaktie
Nou er komt met dat kaartje een ZO stroming omdat we nog onder invloed zijn van het hoog boven centraal europa het groenland en ijsland hoog lijkt later op de run de neiging te hebben ZO te trekken omdat de depressie boven Scandinavië doorschuift naar het Oosten!
Temps die bij dat kaartje horen zijn al leuk (mogelijk matige vorst 's nachts) maar wanneer het hoog gaat doorschuiven overdag wel licht positieve temperaturen omdat de kou te plaatste wordt gemaakt en niet getransporteerd wordt hier nog een kaartje met wat pijlen wat mijn verwachting/hoop is
EDIT: is in paint gemaakt dus best wel moeilijk om mooie pijlen te trekken
Zodra Jan of iemand een plaatje met een sneeuwverwachting plaatst schieten het aantal online leden direkt omhoog
Zodra iemand iets post wat een ander iets beledigd gaan de eerst volgende posts direkt niet meer over het weer
Enz er zou een hele waslijst gemaakt kunnen worden van zovele de reaktievormen
Weer=reaktie
Weer=emotie
Ik denk dat je het UK hoog bedoeld (Bartlett High). Dit hoog stuurt inderdaad zachte lucht vanaf zee het continent op, maar bevindt zich op jouw tekening van 25 januari nabij Ijsland. Dit houdt in dat dit hoog op dat moment een meer noordelijke stroming in stand houdt, dus de aangevoerde lucht zal ook kouder zijn.
ik meen dat Barbara ooit als afsplitsing van het Azorenhoog ontstaan is.
En dus oorspronkelijk behoorlijk warmbloedig was. | Gewijzigd: 20 januari 2011, 22:22 uur, door mosw