Mij betichten van het niet goed en respectievelijk selectief lezen zijn jouw woorden en daar kan ik verder niets mee.
Met vriendelijke wintergroet, Micky
"IN MIJN OGEN IS DIT NOU EENMAAL GEEN WINTERSE SETTING" Hiermee slaat jij de spijker op z'n kop! Voor weerkundigen is de wel degelijk een winterse setting. Ik wil niet olie op het vuur gooien, maar Johann heeft het bij het rechte eind gehad met zijn voorspelling. En goed lezen is heel voornaam; 'Bij twijfel niet inhalen', dus niet reageren als je twijfelt.
Nu prachtig winterweer!
Hier geen gladheid maar wel prachtige ijsbloemen op de autoruit, helaas moesten de kids met spoed naar school
Kom op zeg, Micky mag toch gewoon zijn reactie geven, zelfs als hij zou twijfelen. Het is niet helemaal oke vind ik om iemand af te vallen als hij of zij een tegengesteld geluid durft te laten horen of kritisch is. Of het klopt is een ander verhaal, maar daar gaat het niet om.
"In de loop van de ochtend moesten in Almere ambulances uitrijden voor voetgangers die uitgleden en botbreuken opliepen".
bron: omroep flevoland
Ik heb ook mijn zoon naar school gebracht en weinig last gehad,wel flink ijs op de auto. | Gewijzigd: 20 januari 2011, 11:38 uur, door jeanpaul64
Heb je gelijk in, maar als er dan aangeven wordt dat er beter gelezen moet worden (ook mijn mening) dan krijg je als reactie:
"Mij betichten van het niet goed en respectievelijk selectief lezen zijn jouw woorden en daar kan ik verder niets mee."
Terwijl ik dan denk....daar zit juist het probleem...waarom doe je er dan niks mee???
on-topic:
GFS geeft hoop!
Mischien nog ff terugkomen op de "winterse setting"
Onderstaand de bodemdruk kaart van GFS voor vandaag.
Hoog Engeland via Scandinavië met verbinding Ruslandhoog.
Lagedruk ten zuiden van Groenland, Azoren en Middelands Zee alsmede oost Europa
Stroming meridionaal, omegablokkade
Temperaturen Nederland 850 hPA -5 a -8 °C , 500 hPa -30 tot -34 °C
Als dit geen "winterse setting" is dan weet ik het ook niet meer.
Dat Nederland net niet de vrieskou meepakt waarop een ieder zit te wachten heeft alles te maken met de aanvoerichting in de onderste luchtlagen vanuit het noorden en met die grote plas voor de deur...
Ciao Johann
Beste Romingo,
het zal mooi worden als jij voor mij richtlijnen gaat bepalen wanneer ik wel of niet iets mag posten!
Dacht het niet vriend!
Ps: mocht iemand zich geroepen voelen om wederom op mijn posting te reageren (negatief alsook positief) dan gaarne via pb.
vanmorgen moest manlief ijskrabben van de auto. Had niet verwacht dat het zo fris ging worden hierzo.
groeten marieke
Ciao Johann
Je hebt gewoon gelijk.
De algehele druksituatie is voor een groot deel van Europa inderdaad ronduit winters, en eigenlijk grotendeels in der lijn der verwachtingen van 10 dagen geleden.
Wij hebben hier gewoon net de pech dat het UK-hoog niet westelijk genoeg terecht is gekomen.
Als dat kreng ook maar een stukje westelijker zou zijn beland was 't ook hier een stuk kouder geweest. Nu pakt Oost Europa de grootse veeg mee, en deze kou duikt vanuit het noordoosten naar 't zuiden, langs ons land door. Ook deze situatie werd geschetst.
Keep up the good work.
Volgende week lijkt er opnieuw één en ander te gaan veranderen, prima 6u run van GFS.
het zal mooi worden als jij voor mij richtlijnen gaat bepalen wanneer ik wel of niet iets mag posten!
Dacht het niet vriend!
Ps: mocht iemand zich geroepen voelen om wederom op mijn posting te reageren (negatief alsook positief) dan gaarne via pb.
...Het is trouwens Romigo!! Maar goed, ik weet wat je bedoelt.
ON TOPIC!
Ciao Johann
(hoop dat ik het goed doe)
Nederland word gewoon omarmt is wel een leuk plaatje.
*sorry voor spelfouten*
Laat ieder gewoon in zijn/haar waarde, en wil je er toch wat van zeggen doe dat via PB
Mensen geniet toch lekker van het weer, zonnetje schijnt. Heeft iets gevroren dus
wat zeuren jullie nou. En als je niks verwacht kan het alleen maar mee vallen.
Ga lekker genieten van het zonnetje, en duimen dat er meer van deze dagen komen.
Moet morgen naar Leiderdorp, hopelijk nog zo'n mooi zonnig dagje...
Ontopic, kaartjes en pluim ziet er naar mijn mening weer beter uit
Merk dat het de laatste tijd steeds ongezelliger wordt hier. Nu hoor ik mensen zeggen; "dan hoepel je toch lekker op als je het niet bevat". Dat neem ik in overweging, ondanks het feit dat ik dit forum op bovenstaande kritiek na, helemaal fantastisch en leerzaam vind.
Als er mensen zijn die niet kunnen leven met het feit dat er ook mensen zijn die niet zoveel verstand hebben van het weer, dan is het wellicht een idee om een wintertopic aan te maken voor de gebruikers zoals ik.
Dat wilde ik effe kwijt, in de hoop dat het weer wordt zoals het was........