Heb je mischien ook een bronvermelding voor ons ? (NB: dan zal Helga wel niet in februari haar eva-kostuum aandoen....
Niet als het aan het ECMWF seizoensverwachting ligt...
Gewoon aan de zachte kant...
Maar ja, we weten wel beter (toch)..
Ciao Johann
Ciao Johann
:P ECMWF langetermijn voorspellingen zijn altijd te zacht
Ciao Johann
Ec neemt toch het jaargemiddelde mee in hun lange termijn?
Het gaat daar toch alleen maar om de kijkcijfers niet om het echte weer
Ik ga er voor het gemak even van uit dat je haar niet persoonlijk kent.
Dus dat vindt ik iets te kort door de bocht. Ja rtl is commercieel, maar dat wil niet zeggen dat zij geen passie voor het weer heeft.
/on-t
Laat de lente maar komen !! Wat is er nu fijner dan een heerlijk lentezonnetje, een terrasje pakken etc.
Ik heb in december wekenlang met mijn fiets door de kou moeten ploeteren; ik vind het wel prima zo.
#W#@^#^^%^!!! Mompelt iets van knuppel in hoenderhok
Ik heb in december wekenlang met mijn fiets door de kou moeten ploeteren; ik vind het wel prima zo.
jij moet in Portugal gaan wonen!
In Januari is het nog lang geen Lente Zoals dec was zo hoort het de hele winter te zijn in NL!
Dus jij had vorige week gewoon geluk!!
Geen 1947 meer ?
Dus dat vindt ik iets te kort door de bocht. Ja rtl is commercieel, maar dat wil niet zeggen dat zij geen passie voor het weer heeft.
/on-t
Ja heel commercieel!!
Nee dat zeg ik ook niet ze zal vast en zker wel passie hebben
gezellig zo, zo'n WINTERforum
mssn een lenteforum aanmaken voor de mensen die geen winter meer willen zien?
GFS 12Z is in ieder niet zacht te noemen! Kansen genoeg nog
mssn een lenteforum aanmaken voor de mensen die geen winter meer willen zien?
GFS 12Z is in ieder niet zacht te noemen! Kansen genoeg nog
Ik wou net zeggen!
Het is Januari ik snap niet hoe Mensen het dan kunnen hebben over de Lente,
Je zegt toch ook niet in Juli het word nu echt Herfst.
Nee, maar mummelmann schijnt ook erg lekker te zijn bij lente-temperaturen. Gezien de voorraad die hij inmiddels bij de Aldi en in Nordhorn heeft ingeslagen denk ik dat hij tot ver in de zomer aan een koud mummenmannetje zal zitten
OK, genoeg onzin. GFS 12Z geeft (nog steeds) geen grote wijzigingen t.o.v. de vorige runs. Lichte dooi overdag, lichte vorst 's nachts en enige kans op lichte winterse neerslag. Iemand enig idee waarom die hoge luchtdruk zich graag bij ons in de buurt nestelt i.p.v. een meer noordelijker possitie te kiezen ?
OK, genoeg onzin. GFS 12Z geeft (nog steeds) geen grote wijzigingen t.o.v. de vorige runs. Lichte dooi overdag, lichte vorst 's nachts en enige kans op lichte winterse neerslag. Iemand enig idee waarom die hoge luchtdruk zich graag bij ons in de buurt nestelt i.p.v. een meer noordelijker possitie te kiezen ?
Geen idee waarom het zo stom blijft liggen boven engeland ik denk omdat in het noorden de laagjes het hogedrukgebied tegenhouden waardoor het niet kan opschuiven! Ik hoop dat de laagjes eens zuidelijk willen trekken want nu verpesten ze de winter
in principe klopt het wel wat hij zegt, hij kijkt nl niet verder dan 5 dagen vooruit. En hij let de LT niet zien... vanwege de hoge onzekerheid. Ach, dit is in ieder geval beter dan die dubbele cijfers.