Er nadert een Laag vanuit het noorden op zaterdag... glijdt over ons land | Gewijzigd: 17 januari 2011, 23:18 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
EDIT: Zo te zien ben ik te laat . | Gewijzigd: 17 januari 2011, 23:18 uur, door samverhoeven
toch weer die sneeuw op zaterdag... grappig genoeg was het het ECMWF model die hier een paar runs geleden mee kwam.
Bovenlucht is koud genoeg voor winterse neerslag dankzij aanvoer vanuit het noorden. | Gewijzigd: 17 januari 2011, 23:20 uur, door Maarten Dings
EDIT: Zo te zien ben ik te laat .
Temps zaterdag toch verradelijk dichtbij 0
Zekers. alleen geeft dat geen standvastig winterweer. en pal noorderwind heb je niet vaak of lang. dus blijft het speculeren waarhij de voorkeur aan geeft. ivm posities drukverdelingen.
Het is voormij nog steeds niet overtuigend. om een periode te krijgen zoals zijn voorganger.
Dat zal gaan betekenen dat het hoog naar het westen wandeld en de weg vrij gaat maken voor dat lagedrukgebied uit het noorden?
Wat jan erover al zei " het Hoog" ligt westelijker dan eerst werd gedacht zodat dit Laag veel dichterbij nederland kan komen ipv over Oost-Duitsland
De Wind waait langere tijd uit N-No richting.... | Gewijzigd: 17 januari 2011, 23:30 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Behoorlijk winterse setting aankomend weekend en de maandag er ook maar even bij
ben benieuwd naar de rest
En dit had ik ook niet verwacht!