Mensen die geen vorst meer zagen,maar alleen nog maar lente...krijgen hun zin niet vanwege de te verwachte afkoeling met een beetje vorst
Mensen die al weer zwaar winterweer voorzagen krijgen hun zin ook niet omdat je met de te verwachte lichte nachtvorst toch nauwelijks van serieus winterweer kan spreken
dfromdwgn,
U stuurt mij een mail met het verzoek..."blijf bij de topic"
Ik begrijp t eerlijk gezegd niet helemaal
Mijn posting is toch precies waar het de laatse weken om draait???
Dat gedeelte wel -> prima
"En zo krijgt uiteindelijk niemand op dit forum zn "zin"
Mensen die geen vorst meer zagen,maar alleen nog maar lente...krijgen hun zin niet vanwege de te verwachte afkoeling met een beetje vorst
Mensen die al weer zwaar winterweer voorzagen krijgen hun zin ook niet omdat je met de te verwachte lichte nachtvorst toch nauwelijks van serieus winterweer kan spreken"
| Gewijzigd: 17 januari 2011, 22:15 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
U stuurt mij een mail met het verzoek..."blijf bij de topic"
Ik begrijp t eerlijk gezegd niet helemaal
Waarom zeg je dat niet persoonlijk tegen hem
Inderdaad misschien een onnodige mail maar antwoord aub in PB!
Mensen die al weer zwaar winterweer voorzagen krijgen hun zin ook niet omdat je met de te verwachte lichte nachtvorst toch nauwelijks van serieus winterweer kan spreken
Het ken vriezen en het ken dooien. Veel onzekerheid maar toch ook zeker een winters tintje. Ik hoop zelf in eerste instantie eens op een paar droge weken. Kan ik weer eens lekker trainen....
De beroemde "Mummelmantraining"
Meeste members tussen -5°C en 5°C! Is toch wel winters volgens mij
Wel enorm veel onzekerheid zoals hierboven al vermeld 10°C verschil bij de members nog geen 10dagen vooruit!
Ik ben benieuwd wat het gaat worden hopelijk koud
Zodat je een beeld krijgt van wat ik verwacht dat het weer zal gaan doen.
Ja is goed
Meeste members tussen -5°C en 5°C! Is toch wel winters volgens mij
Wel enorm veel onzekerheid zoals hierboven al vermeld 10°C verschil bij de members nog geen 10dagen vooruit!
Ik ben benieuwd wat het gaat worden hopelijk koud
Opmerkelijk is ook de windverwachting.... zou iig aangeven dat we geen hogedruk boven ons hoofd hebben liggen...
Dat klopt H ligt bij Ierland in de buurt en Laags trekken oostelijk van Nederland langs waardoor er een groot luchtdrukverschil is | Gewijzigd: 17 januari 2011, 22:34 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
vanuit die hoek verwacht ik eigenlijk nog het minste qua winterweer.
Dat model laten al tig runs temperaturen rond normaal zien, dus eigenlijk waar het ECMWF nu pas mee komt..
De drukgebieden liggen lang niet goed voor om van naderde winter te spreken.. dat was in December heel anders. en zeer duidelijk. maar in deze situatie . Nee. De winter kan nog wel wat plaagstootjes gaan geven. Maar het echte winterweer hebben we gehad..
Natuurlijk zien we elke mogelijke gaatje en verschuiving in de kaarten. maar zolang ik geen hoog positie zie die het wil gaan transporteren. zullen de aanwezige laag gebieden in de soep pot blijven draaien. met zo nu en dan winterprikjes . afgewisseld door weer WC Circulaties met milde temps.
Kwakkelen..Grote toertocht , No Way.
De drukgebieden liggen lang niet goed voor om van naderde winter te spreken.. dat was in December heel anders. en zeer duidelijk. maar in deze situatie . Nee. De winter kan nog wel wat plaagstootjes gaan geven. Maar het echte winterweer hebben we gehad..
Natuurlijk zien we elke mogelijke gaatje en verschuiving in de kaarten. maar zolang ik geen hoog positie zie die het wil gaan transporteren. zullen de aanwezige laag gebieden in de soep pot blijven draaien. met zo nu en dan winterprikjes . afgewisseld door weer WC Circulaties met milde temps.
Kwakkelen..Grote toertocht , No Way.
Euh waar precies zie jij die WC? volgens mij zijn we daar nu gelukkig weer vanaf. Temperaturen rond normaal is geen WC in mijn ogen, ook de komende 2 weken zeker niet.
Ik zie komende twee weken geen o.n.o .. dat zag ik liever.. het roer wijst het meenst naar n.n.w hoeken dat geeft prut en zal nooit een winter in het zadel gaan krijgen.
En tevens is ook de kou ten oosten van ons vere van ver foetsie..
Zal maar lijkt vanaf vrijdag weer de noordkant op te gaan.