Als het zo zal gaan is al mooi
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwa...n/ensemble.html
W-NW eerst berekend .. dus nog veel invloed van zee (kust hogere temps dan oosten)
Scherp, ik zie het. gaat iets niet goed met de url's op de site waar ik ze vandaan heb. ff kijken of ik het kan fixen.
of gewoon verkeerd geklikt natuurlijk
bijgewerkt. nogaps gaat maar tot 144 h dus 1 kaartje minder. die van 120h is wel aangepast nu | Gewijzigd: 17 januari 2011, 20:29 uur, door Mauriceb
En zo krijgt uiteindelijk niemand op dit forum zn "zin"
Mensen die geen vorst meer zagen,maar alleen nog maar lente...krijgen hun zin niet vanwege de te verwachte afkoeling met een beetje vorst
Mensen die al weer zwaar winterweer voorzagen krijgen hun zin ook niet omdat je met de te verwachte lichte nachtvorst toch nauwelijks van serieus winterweer kan spreken
Aan die temperaturen hebben ze niks hoor, zolang er geen verse sneeuw valt
Daarbij is het iets voor de datum van 23 januari oftewel nog 7 dagen verwijderd.
En met dit soort plaatjes, uitspraken is mensen hoop geven. Vooral leken kijken niet verder
naar de plaatjes maar naar teksten die geschreven worden.
En dan krijg je dus als de temperaturen toch hoger uitvallen weer een hoop gezeur dacht dat het
zo goed zou worden bla bla bla.
Laten we gewoon net als J&J niet te ver vooruit kijken elkaar vooral niet gek maken.
Daarbij is het iets voor de datum van 23 januari oftewel nog 7 dagen verwijderd.
En met dit soort plaatjes, uitspraken is mensen hoop geven. Vooral leken kijken niet verder
naar de plaatjes maar naar teksten die geschreven worden.
En dan krijg je dus als de temperaturen toch hoger uitvallen weer een hoop gezeur dacht dat het
zo goed zou worden bla bla bla.
Laten we gewoon net als J&J niet te ver vooruit kijken elkaar vooral niet gek maken.
O pls ;; ik ga er zo ook soon met stoppen.. je kunt niet eens iets leuks meer delen heb ik het idee en wie maakt ze dan gek... zichzelf toch of niet! | Gewijzigd: 17 januari 2011, 21:00 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
of gewoon verkeerd geklikt natuurlijk
bijgewerkt. nogaps gaat maar tot 144 h dus 1 kaartje minder. die van 120h is wel aangepast nu
Hoi,
Ik zie dat je best veel kaartjes post zonder er eigenlijk iets van commentaar bij te zetten.
Misschien is het een idee dat je uitlegt wat je ziet op de kaarten en misschien zelfs wat je denkt dat er gebeuren gaat.
De mensen die de kaartjes wel kennen die weten wel waar deze kaartjes staan.. maar je zou mensen die meelezen en er weinig of geen verstand van hebben een plezier mee doen zodat je post echt waarde heeft.
Kaartjes posten kan iedereen.. maar maak er iets leuks van.. dan kunnen mensen ervan leren en misschien zelfs jij ook doordat je misschien ( zonder het te weten ) verkeerde aannames maakt..
Suc6 !
Er zijn vele factoren die dat bepalen .. maar er wordt een aanloop verwacht met mogelijkheden tot uitbreiding .. kijk goed naar de verhalen op deze site die na elke "run" van de grote rekencomputers wel verschijnen | Gewijzigd: 17 januari 2011, 21:13 uur, door Verwijderde_gebruiker_04