Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

De temperatuur bij Humain is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

22 Nov 2024 01:05:39

De temperatuur bij Ernage is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

22 Nov 2024 00:58:33

De temperatuur bij Buzenol is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

22 Nov 2024 00:58:32

De temperatuur bij Mont rigi is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

22 Nov 2024 00:58:32

De temperatuur bij Retie is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

21 Nov 2024 19:12:49

De temperatuur bij Ukkel is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

21 Nov 2024 19:12:48

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Allegheny, PA; Butler, PA; Washington, PA.

21 Nov 2024 12:27:29

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Allegheny, PA; Westmoreland, PA.

21 Nov 2024 12:27:28

De temperatuur bij Buzenol is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

21 Nov 2024 08:43:07

De temperatuur bij Humain is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

21 Nov 2024 04:02:13

De temperatuur bij Mont rigi is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

21 Nov 2024 04:02:13

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Cambria, PA; Somerset, PA.

21 Nov 2024 00:36:08

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Forest, PA; Indiana, PA; Jefferson, PA.

21 Nov 2024 00:09:20

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Indiana, PA; Westmoreland, PA.

21 Nov 2024 00:09:20

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Armstrong, PA; Indiana, PA; Westmoreland, PA.

20 Nov 2024 23:57:17
Actueel
1 / 4

Het Zomerdiscussietopic

Lees en schrijf mee!

Het klets- en waarneemtopic

Deel jouw weerwaarneming!

Wateroverlast

Bijzonder nat afgelopen jaar achter de rug

De OnweerOnline stormtracker

Bekijk de radar en volg het onweer

Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
1 2 3
Jeroen71
Lid
14 januari 2011, 21:03 uur | Bericht #205569
Ook op andere locaties in de wereld is dit waargenomen!

http://www.cbc.ca/canada/north/story/2010/...l#ixzz19TOzHJ9E
Jeroen71
Lid
14 januari 2011, 21:05 uur | Bericht #205571
Vliegveld Tampa ondervindt hinder door verschuiving magnetisch noorden
Wetenschappers hebben geconstateerd dat de magnetische noordpool richting Rusland verschuift en het eerste vliegveld dat daar directe hinder van ondervindt is Tampa International Airport in Florida.

Het vliegveld heeft haar primaire start- en landingsbaan tot 13 januari afgesloten om numerieke indicatoren opnieuw aan te brengen op elk einde van de baan en de bewegwijzering van de taxibaan te veranderen vanwege de verschuiving van de lokatie van het magnetische noorden van de Aarde waar rekening mee dient gehouden te worden.

De Federal Aviation Administration (FAA) eiste dat de start- en landingsbanen werden aangepast omdat zij rekening moet houden met het rapport dat uitgegeven werd door het National Geographic News, welke aangeeft dat de aardmagnetische pool geleidelijk aan zo'n 65 kilometer per jaar richting Rusland verschuift.

Bron: TBO.com

Waarom deze advertentie?
Shadow112
Lid
14 januari 2011, 21:15 uur | Bericht #205574
Citaat van mayday, vrijdag 14 januari 2011, 20:53 uur Je reageert als een clown, waarom betrek je nu demonen, bigfoot, en el chupacabra erbij, moet dat je reply meer kracht vorm geven? Je praat over WIJ, wie is wij? Geeft dit je ook meer power?

Nee, zoals ik eerder aangaf, dit nivo communicatie is me té bekrompen, en wat te laag geschoold.

Uw antwoord in deze raakt kant nog wal! Ik persoonlijk heb mijn relaas onderbouwd met onderzoeken, plaatjes en demonstraties.

Het is tekenend voor complotmensen om maar te roepen en te huilen zonder tastbaar onderzoek en bewijs.

Ik zal dan ook niet meer op u reageren, tot u met tastbare onderzoeksresultaten komt, of anderwijs relevante en controleerbare resultaten.

Groetjes,

Shadow.

Edit: het is niveau.
;) | Gewijzigd: 14 januari 2011, 21:17 uur, door Shadow112
Mijn Twitter Ipsa scientia potestas est
Mauriceb
AWM Weerman
14 januari 2011, 21:18 uur | Bericht #205576
Citaat van Shadow112, vrijdag 14 januari 2011, 21:15 uur Uw antwoord in deze raakt kant nog wal! Ik persoonlijk heb mijn relaas onderbouwd met onderzoeken, plaatjes en demonstraties.

Het is tekenend voor complotmensen om maar te roepen en te huilen zonder tastbaar onderzoek en bewijs.

Ik zal dan ook niet meer op u reageren, tot u met tastbare onderzoeksresultaten komt, of anderwijs relevante en controleerbare resultaten.

Groetjes,

Shadow.

Edit: het is niveau.
;)

idd niet meer op reageren en doorverwijzen met alu hoed naar niburu.
Wildernessguide and owner of Survking.nl
mehdi
Lid
14 januari 2011, 22:26 uur | Bericht #205606
Citaat van Verwijderde_gebruiker_01, vrijdag 14 januari 2011, 10:43 uur Vreemd fenomeen: Zon twee dagen te vroegin Groenland Volgens de lokale bevolkingin Groenlandis er een vreemd fenomeen waargenomen. Normaal komt de zon altijd op 13 januari tevoorschijn, echter nuis dat twee dagen eerder gebeurt, namelijk op 11 januari. Bewoners van het gebied waren ongerust toen ze het fenomeen waarnamen. "De zonis nooit voor 13 januari aanwezig, eris iets wat niet klopt", aldus een 74-jarige bewoner. Sommige wetenschappers denken dat het te maken heeft met het smelten van de ijskappen. "De constellatie van de sterrenis niet veranderd, de gegevens van aardas en rotatie worden ook gecontroleerd van minuut tot minuutin de hele wereld en daarop zijn geen afwijkingen te zien," aldus Wolfgang Lenhardt, hoofd van de geofysica afdeling van de CentraleInstituut voor Meteorologie en Geodynamica ( ZAMG). Thomas Posch, van hetInstituut voor Sterrenkunde aan de Universiteit van Wenen stelde dat de waarneming het gevolg was van een veranderingin de lokale horizon en werd versneld door smeltende ijskappen. Lenhardt verklaarde tevens dat het ook een atmosferisch verschijnsel kan zijn. Een dingis zeker, de gebeurtenis blijft wetenschappers verbazen en tot op heden hebben ze er nog geen verklaring voor kunnen geven. Een aantal punten onder elkaar van een lijst van theorieën. 1: Zijn het de smeltende ijskappen dat wordt veroorzaakt door mondiale opwarming? 2: Heeft het iets te maken met 2012 en het aardmagnetisch veld? 3:Is het gekoppeld aan de recente vogelsterfte? 4:Of was het de zon dat gereflecteerd door het ijs en water? ©onweer-online

Hier Jan, een mogelijk antwoord op bovenstaande, en op veel andere vragen ( mogelijk ).

http://www.youtube.com/watch?v=oJfBSc6e7QQ

Robin B
Lid
15 januari 2011, 13:39 uur | Bericht #205741
chemtrails, haarp alles bestaat echt het zijn geen complotheorien maar de waarheid. De HAARP kan aardbevingen veroorzaken en het klimaat belasten en hij staat in Alaska: http://www.youtube.com/watch?v=uZOt29NR0FY

Het is een doemsdday wapen, 9/11 is ook veroorzaakt door Amerika. Het is geen conspiracy, de elite controleerd de wereld en wil de NWO( new world order) 1 wereld religie, 1 regering, 1 land

http://wo3.come2me.nl/

http://denieuwewereldorde.come2me.nl/

neem geen vaccin en commerciele producten!
Murphy
Lid
15 januari 2011, 13:41 uur | Bericht #205743
Citaat van mayday, vrijdag 14 januari 2011, 18:52 uur Mijn vraag aan jou, geef mij eens een gedegen reden waarom chemtrails Niet bestaan?

Enne Murphy, zo.n simpele dierlijke kortzichtige reactie heb ik in jaren niet gezien,..wat een nivo zeg, foei. Doe eerst je huiswerk en onderzoek en kom dan met degelijke tegen argumenten, dan wil ik wel in debat met je!

Prima, mijn reactie was inderdaad van een laag niveau komma punt punt punt. Hierbij mijn tegen[onnodige spatie]argumenten.

Ik denk dat deze quote van National Geographic (vage organisatie, nooit van gehoord) precies samenvat wat ik al eerder zei:

But the in-air bird deaths aren't due to some apocalyptic plague or insidious experiment—they happen all the time, scientists say. The recent buzz, it seems, was mainly hatched by media hype.

Bron

Een meneer die bioloog op Harvard is, (klein onbekend basisschooltje) zegt:
So what's happening this time?

Blame technology, says famed Harvard biologist E.O. Wilson. With the Internet, cell phones and worldwide communications, people are noticing events, connecting the dots more.

"This instant and global communication, it's just a human instinct to read mystery and portents of dangers and wondrous things in events that are unusual," Wilson told The Associated Press on Thursday. "Not to worry, these are not portents that the world is about to come to an end."

Wilson and the others say instant communications — especially when people can whip out smart phones to take pictures of critter carcasses and then post them on the Internet — is giving a skewed view of what is happening in the environment.

The irony is that mass die-offs — usually of animals with large populations — are getting the attention while a larger but slower mass extinction of thousands of species because of human activity is ignored, Wilson said.

Bron (Associated Press, amateurjournalistjes van het niveau Hart van Nederland, volkomen negeren!)

Tenslotte is er een klein bureautje in de VS (er werken maar 10.000 mensen, waar heb ik het over??) die de meeste gevallen van massale diersterfte analyseren en bijhouden in een database. Die database staat wijd open en is voor iedereen gewoon benaderbaar: http://www.nwhc.usgs.gov/mortality_events/ongoing.jsp
Als je even goed kijkt zie je dat in het jaar 2010 in de VS door het hele jaar massale diersterfte is geregistreerd. In sommige gevallen honderden tegelijk. Kijk ook even bij de andere jaren.

Ik ben zeer benieuwd hoe je je hier nu uit gaat lullen (op niveau graag, niet meer op de man spelen want je krijgt 'm terug zoals je ziet).

Murphy
Lid
15 januari 2011, 13:43 uur | Bericht #205745
Citaat van lol, zaterdag 15 januari 2011, 13:39 uur chemtrails, haarp alles bestaat echt het zijn geen complotheorien maar de waarheid. De HAARP kan aardbevingen veroorzaken en het klimaat belasten en hij staat in Alaska: http://www.youtube.com/watch?v=uZOt29NR0FY

Het is een doemsdday wapen, 9/11 is ook veroorzaakt door Amerika. Het is geen conspiracy, de elite controleerd de wereld en wil de NWO( new world order) 1 wereld religie, 1 regering, 1 land

http://wo3.come2me.nl/

http://denieuwewereldorde.come2me.nl/

neem geen vaccin en commerciele producten!

Euh ben jij nou serieus of moet ik op je nickname letten?
Robin B
Lid
15 januari 2011, 13:44 uur | Bericht #205746
de dieresterfte zelf is ook nep, dat gebeurt dagelijks maar de media wilt ons bang maken en dat heet mind-controlling, net zoals na 9/11 teror terror terror terror, blablabla. Mensen zijn bang voor iets wat niet eens bestaat ( al quaida is nep)

hierboven: ja, maar als je het niet wilt geloven dan niet, maar je komt er gauw achter

heb genoeg bewijs hier ! | Gewijzigd: 15 januari 2011, 13:47 uur, door Robin B
henk55
Lid
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
15 januari 2011, 14:09 uur | Bericht #205750
@ Murphy, een knap stukje researchwerk.
Bedankt, zeer verhelderend!
Imrich
Lid
15 januari 2011, 14:13 uur | Bericht #205751
Weer en leuk middeltje om de klimaatwetenschappers materiaal te geven om opwarming te promoten. Dat er en kleine afwijking in de aard rotatie of het magnetisch veld kan zitten wordt als onzin af gedaan op basis van de conclusie dat er nergens anders op aarde het zelfde gebeurt. Het gaat in ieder geval weer genoeg geld op leveren.

Het is wel vreemd dat ze het klimaat de schuld geven. De aarde warmt op waar door het ijs smelt en de horizon lager komt te liggen. Hoeveel ijs heeft er dan weg moeten smelten om de zon 2 dagen eerder te laten op komen.
Murphy
Lid
15 januari 2011, 14:24 uur | Bericht #205753
Citaat van lol, zaterdag 15 januari 2011, 13:44 uur de dieresterfte zelf is ook nep, dat gebeurt dagelijks maar de media wilt ons bang maken en dat heet mind-controlling, net zoals na 9/11 teror terror terror terror, blablabla. Mensen zijn bang voor iets wat niet eens bestaat ( al quaida is nep)

hierboven: ja, maar als je het niet wilt geloven dan niet, maar je komt er gauw achter

heb genoeg bewijs hier !

Lol bring it
Shadow112
Lid
15 januari 2011, 14:33 uur | Bericht #205755
Citaat van lol, zaterdag 15 januari 2011, 13:44 uur heb genoeg bewijs hier !

Ja, en dat bewijs zal bestaan uit vage site's die ongefundeerde verhalen de wereld in helpen niet?
Mijn Twitter Ipsa scientia potestas est
Romani
Lid
15 januari 2011, 14:57 uur | Bericht #205759
Er is gewoon een grote hoeveelheid ijs gesmolten, waar door de horizon waarschijnlijk lager is komen te liggen, en de zon eerder de dorpjes bereikt. De zon staat daar laag na een periode van 1,5 maand alleen maar donker. Als ik het huizenblok van de overburen wegsloop, heb ik ook eerder zon.
Niks aan de hand, allemaal doorlopen... | Gewijzigd: 15 januari 2011, 14:59 uur, door Romani
Like a drifter twister i was born to walk alone2e plaats fotowedstrijd week 31
Imrich
Lid
15 januari 2011, 17:30 uur | Bericht #205793
Toch maar even ge googled en ja hoor veel rotzooi vooral als je klimaat alarmist bent. Het leuke is namelijk dat dit koren op de molen van de alarmist is. Toch wel en leuke link gevonden die ik jullie niet wil onthouden.
http://halfastro.wordpress.com/2011/01/14/...-early-sunrise/
Robin B
Lid
15 januari 2011, 18:38 uur | Bericht #205805
Citaat van Shadow112, zaterdag 15 januari 2011, 14:33 uur Ja, en dat bewijs zal bestaan uit vage site's die ongefundeerde verhalen de wereld in helpen niet?

nee, youtube kijk is the arrivals, dit is geen nibiru shit ook muziek artietsen protesteren er tegen.
Murphy
Lid
15 januari 2011, 19:58 uur | Bericht #205835
Citaat van lol, zaterdag 15 januari 2011, 18:38 uur nee, youtube kijk is the arrivals, dit is geen nibiru shit ook muziek artietsen protesteren er tegen.

Oh muziek artietsen, dat zijn een soort mukizanten toch? Ja dan geloof ik het wel. Wetenschappers kunnen niet zingen dus dan hebben ze ongelijk.
Romani
Lid
15 januari 2011, 21:57 uur | Bericht #205869
Citaat van Murphy, zaterdag 15 januari 2011, 19:58 uur Oh muziek artietsen, dat zijn een soort mukizanten toch? Ja dan geloof ik het wel. Wetenschappers kunnen niet zingen dus dan hebben ze ongelijk.

Wahahaha priceless!!!!
Like a drifter twister i was born to walk alone2e plaats fotowedstrijd week 31
pyro
Lid
15 januari 2011, 22:32 uur | Bericht #205876
zeer interressant! (de serieuze posts) | Gewijzigd: 15 januari 2011, 22:33 uur, door pyro
Volg pyropix stormchase videos op http://www.facebook.com/pyropixvideos
Jeroen71
Lid
15 januari 2011, 22:39 uur | Bericht #205878
Vallende vogels wereldwijd fenomeen (Update 3)
Saturday, 15 January 2011 11:41
De mysterieuze sterfte van duizenden vogels en vissen beperkt zich niet langer tot de Verenigde Staten.

Op dinsdag 4 januari zijn tussen de 50 en 100 vogels gevonden op een snelweg in Zweden. Wetenschappers staan voor een raadsel hoe het incident heeft kunnen gebeuren.

Momenteel worden de vogels naar een laboratorium in Uppsala gebracht, alwaar ze onderzocht gaan worden.

De Braziliaanse site Paraná-Online meldt dat sinds dinsdag meer dan 100 ton vis is aangespoeld aan de kust van Paraná.

“Vanaf donderdag zagen we de vissen aanspoelen,” zei Edmir Manoel Ferreira, voorzitter van de lokale federatie voor vissers. “Eén gemeenschap heeft ongeveer 15 ton vis moeten begraven.”

De incidenten volgen op eerdere gevallen van massale sterfte in bijvoorbeeld Arkansas, waar op maandag over een gebied van 2,4 vierkante kilometer tenminste 5.000 vogels werden aangetroffen.

Tot nu toe zijn nog geen verbanden gevonden tussen de afzonderlijke voorvallen en vooralsnog wordt alleen nog gespeculeerd over mogelijke oorzaken.

Bron: Rawstory.com

* UPDATE *

Op woensdag 5 januari meldde The Star dat meer dan 40.000 krabben waren aangespoeld aan de kust bij Thanet, Groot-Brittannië. Ook andere zeedieren werden aangetroffen.

Tevens zijn op dezelfde dag enkele honderden duiven uit de lucht gevallen bij het Italiaanse Faenza. Inmiddels zijn meer dan 300 dieren verzameld, waarvan sommige door het lokale natuurbeheer zijn opgestuurd naar het Istituto Zooprofilattico della Lombardia voor analyse.

In Italië ging het fenomeen ook gepaard met enorme vissterfte. Op 28 december jongstleden zijn langs een kuststrook van 2 kilometer bij Scarlino dode vissen en krabben aangetroffen. Naar verluid gaat het om honderdduizenden dieren.

Ook in Haïti zijn abnormale hoeveelheden dode vis gevonden langs de kust van het Azueimeer.

In Vietnam is in de week voor oud en nieuw al met al zo’n 150 ton aan tilapia gevonden in het Cao Lanh District, in de zuidelijke provincie Dong Thap.

In Nieuw-Zeeland zijn functionarissen van visserijen een onderzoek gestart naar honderden vissen die zijn aangespoeld aan de kust van Coromandel.

Om uiteindelijk weer terug te keren naar Amerika wordt er een onderzoek ingesteld naar de uitzonderlijke hoge sterfte onder pelikanen in de staat North Carolina.

Woordvoerders van de Kentucky Fish and Wildlife Resources hebben gemeld dat honderden vogels zijn gevonden nabij de Murray State University.

De vogels werden vooral aangetroffen op Calloway Street en Ryan Avenue. Diverse exemplaren zijn opgestuurd voor analyse.

Biologen van de staat South Carolina meldden dat bij Folly Beach duizenden vissen zijn aangetroffen. Naburige stranden hebben nog geen vissterfte gemeld. In december werden reeds duizenden vissen aangetroffen langs het naburige Isle of Palms.

* UPDATE 2 *

Turkije en Roemenië

In Turkije is inmiddels ook een geval van massale vogelsterfte. Dode spreeuwen werden door bewoners van Karacabey in de provincie Bursa aangetroffen op de weg.

Experts zijn niet in staat de oorzaak van het voorval te achterhalen.

In de Roemeense stad Constanta troffen lokale bewoners tientallen dode vogels rond hun huizen aan.

Bewoners reageerden enigszins geschrokken omdat dergelijke gebeurtenissen zich momenteel op wereldwijde schaal voordoen.

Een bizar scenario in de meren en havens van Chicago, waarbij zich een plotselinge vissterfte voordoet.

Duizenden, wellicht nog veel meer, dode vissen bevriezen in het ijs van de havens van Chicago of drijven in open stukken water. Het lijkt alleen te gaan om de draadvinnige elft, andere soorten blijven buiten schot.

Vissers waren verbaasd dat Canadese ganzen en eenden zich plots begonnen te voeden met vis, wat ze normaliter niet doen.

Duizenden vissen zijn aangetroffen op de oevers van de Yamuna rivier in de Indiase deelstaat Uttar Pradesh.

* UPDATE 3 *

Opnieuw een geval van vogelsterfte na de incidenten in het zuiden van de Verenigde Staten. Op dinsdag meldden autoriteiten dat op zaterdag 8 januari meer dan 100 vogels zijn gevonden nabij Geyserville, Sonoma County, Californië.

Het Department of Fish and Game van Californië werd gealarmeerd en diverse exemplaren zijn naar een bioloog gebracht. Het lijkt in alle gevallen om dezelfde soort vogel te gaan; klein met bruine en zwarte veren. Volgens een ooggetuige leek het 'alsof de vogels zelfmoord pleegden’.

Een slordige 300 vogels zijn gevonden aan de kant van snelweg I-65 in Alabama, zo meldt WAFF News. Diverse exemplaren zijn naar het National Wildlife Health Center in Madison, Wisconsin gestuurd voor nader onderzoek.

Boven Los Angeles, Californië zijn 371 vogels uit de lucht gevallen zo meldt Associated Content op donderdag 13 januari. Ze vielen op de stoep bij Sunset en Cahuenga. In de schaduw van het CNN-gebouw lagen honderden duiven.

Dode vogels zijn gevonden in goten, op trottoirs, in palmbomen en rond gebouwen. Het verkeer in het gebied kwam bijna tot stilstand en het nieuws verspreidde zich als een lopend vuurtje.

Terug naar boven
1 2 3
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Er zijn in totaal 27.880 topics, welke bij elkaar 448.477 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.606 leden.
Het nieuwste lid is AMV058.

Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 337 mensen aan het browsen op het forum. 0 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 337, lezen 6 mensen het topic "Winter 2010 discussietopic deel 9".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

De OnweerOnline stormtracker

Bekijk de radar en volg het onweer

Het Zomerdiscussietopic

Lees en schrijf mee!

Het klets- en waarneemtopic

Deel jouw weerwaarneming!

Wateroverlast

Bijzonder nat afgelopen jaar achter de rug

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden